Kommer brevet?
Fra : Bulder Basse

Dato : 27-08-04 21:24

Hvorlang tid går der fra man er blevet blitset til "brevet" ligger i
postkassen?
Thx
BB

Fra : Martin P.

Dato : 27-08-04 21:35

"Bulder Basse" <slet@slet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorlang tid går der fra man er blevet blitset til "brevet" ligger i
> postkassen?

Her gik der 5 hverdage. 69kmt i en 50kmt zone .... pis.

--
- Martin

Nissan Almera GTi

Fra : Cosworth POWER

Dato : 27-08-04 21:38

> Hvorlang tid går der fra man er blevet blitset til "brevet" ligger i
> postkassen?

6 mdr.... 58 km/t i en 50 zone.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Bulder Basse

Dato : 27-08-04 21:43

6 måneder? Kan det passe?

Fra : Cosworth POWER

Dato : 27-08-04 21:46

> 6 måneder? Kan det passe?

Det er blot min egen erfaring. Jeg er kun blevet blitset een gang - lige da
de indførte systemet.

Fra : Martin P.

Dato : 27-08-04 21:52

> Det er blot min egen erfaring. Jeg er kun blevet blitset een gang - lige
da
> de indførte systemet.

Jeg var også overrasket over at jeg fik det 5 dage efter ...

Desuden synes jeg ikke lige at jeg kørte 69kmt. Nogen der har erfaring med
at klage over disse beregninger?

--
- Martin

Nissan Almera GTi

Fra : NEiL DANELAW

Dato : 27-08-04 22:42

"Bulder Basse" <slet@slet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorlang tid går der fra man er blevet blitset til "brevet" ligger i
> postkassen?

2-3 hverdage efter.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 27-08-04 23:08

Det er forskelligt. Det korteste jeg har prøvet, er ca 1 uge efter, mens det
længste tid efter er ca 3 måneder (for et par år siden).
Begge i København, hvis det gør nogen forskel?

Mvh

Emil

Fra : Per O.

Dato : 28-08-04 00:00

Bulder Basse wrote:
> Hvorlang tid går der fra man er blevet blitset til "brevet" ligger i
> postkassen?
> Thx
> BB

ca. 14 dage for mit vedkommende. Lagt ude i en lille landsby på Lars
Tyndskids mark !!

Per O.
Kørt for stækt i 24 år, og fået een fartbøde ! Lucky potato !!

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 05-09-04 15:05

On Sat, 28 Aug 2004 00:59:41 +0200, "Per O."
<digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote:

>Per O.
>Kørt for stækt i 24 år, og fået een fartbøde ! Lucky potato !!

Går det op til flere gange dagligt (ikke at jeg er stolt af det) og har
kun været blitzet en gang (er dog ikke sikker på at jeg var motivet),
men slap for bøden da jeg aldrig har haft set noget til det.
Flemming Jacobsen

Fra : Per O.

Dato : 05-09-04 19:44

Thunderbird [7100] wrote:

> Går det op til flere gange dagligt (ikke at jeg er stolt af det) og
> har kun været blitzet en gang (er dog ikke sikker på at jeg var
> motivet), men slap for bøden da jeg aldrig har haft set noget til det.

Hvis 7100 hentyder til postnummeret, så kan det jo betyde at Vejlensere er
heldige. Jeg er også fra 7100

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 07-09-04 18:57

On Sun, 5 Sep 2004 20:43:47 +0200, "Per O."
<digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote:

>Hvis 7100 hentyder til postnummeret, så kan det jo betyde at Vejlensere er
>heldige. Jeg er også fra 7100

7100 er lige netop post nummeret :D. Nåede da også at buste en fotovogn
her tidligere idag på vej på arbejdet som holdte på Vejlevej ude i
industriområdet.
Flemming Jacobsen

Fra : BB

Dato : 28-08-04 07:20

Normalt indenfor 1 uge - hvis der er særlige identifikationsproblemer kan
det tage længere tid.

Fra : Mogens

Dato : 28-08-04 11:44

"Bulder Basse" <slet@slet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorlang tid går der fra man er blevet blitset til "brevet" ligger i
> postkassen?

Det kom aldrig !

Blev blitzet i Ballerup, men jeg fik ikke noget brev...

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-08-04 12:05

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det kom aldrig !
>
> Blev blitzet i Ballerup, men jeg fik ikke noget brev...

For at der skal komme et brev, så skal de vide hvor det skal sendes hen.

Derved menes at nogle punkter skal opfyldes:
1) Bilen skal kunne identificeres (ikke kun streger på billedet)
2) Føreren skal kunne identificeres (rød næse er jo kamuflage)
3) Fotoudstyret skal være indrettet til at tage billeder af bilen (ikke
forbi-passerende hunkønner)

x) Find selv på flere

Nok af det sjove.
Det er dejligt at være heldig engang i mellem

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : BB

Dato : 28-08-04 13:37

Så vidt jeg ved er omkring 1/3 af de tagne billeder af en sådan kvalitet, at
de ikke kan bruges - så selv om du bliver blitzet er der en rimelig chance
for ikke at høre mere om det.

BB

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 28-08-04 14:25

> [...]
at
> de ikke kan bruges - så selv om du bliver blitzet er der en rimelig chance

Eller også fordi der er en anden bil ved siden af din på billedet, så er der
usikkerhed om det er din eller den anden. Billedet/beviset holder ikke, og
må derfor kassereres.

Mvh

Emil