Kvinder bag rattet
Fra : Ukendt

Dato : 27-08-04 21:14

Fortalt af en mand:
I bil på motorvejen og på vej hjem fra arbejde kiggede jeg over højre
skulder, og så en kvindelig bilist, som kørte mindst 130 km/t i en
splinterny BMW, med næsen oppe i bakspejlet i gang med sin eyeliner.
Jeg passede min egen kørsel nogle få sekunder og så i mit bakspejl, at hun
nu var halvvejs ovre i min kørebane - stadig optaget af sin makeup.
Det forskrækkede mig så meget, at jeg tabte min elektriske shaver, så den
slog hotdoggen ud af min anden hånd.
Mens jeg i forvirringen forsøgte at rette bilen op med mit knæ på rattet,
tabte jeg mobiltelefonen fra øret så den faldt ned i den kaffekop jeg havde
mellem benene.
Kaffen sprøjtede ud af kruset og brændte mine ædlere dele, det fik mig til
at skrige højt, så jeg tabte cigaretten ud af munden og ødelagde min
skjorte.

Hvorfor h...... kan kvinder ikke bare passe deres kørsel ????

--
John fra Ejstrupholm
VW Jetta 1,6 TD

Fra : Per O.

Dato : 27-08-04 23:57

John fra Ejstrupholm wrote:
> [...]
> ødelagde min skjorte.
>
> Hvorfor h...... kan kvinder ikke bare passe deres kørsel ????

Gammel vits, men stadig sjov !!

Per O.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-08-04 07:04

John fra Ejstrupholm wrote:

> [...]
> skjorte.
>
> Hvorfor h...... kan kvinder ikke bare passe deres kørsel ????

*Totalt urealistisk* historie, der er sgu ingen der kigger sig
over højre skulder i dagens trafik..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 05-09-04 15:03

On Sat, 28 Aug 2004 08:03:57 +0200, Thomas Strandtoft
<thomas@carftp.com> wrote:

>*Totalt urealistisk* historie, der er sgu ingen der kigger sig
>over højre skulder i dagens trafik..

Passer ikke ;). Men jeg har dog fået den "uvane" ikke at kigge efter
cyklister og deslige når at jeg drejer. For som regel holder jeg øje med
sådan noget når at jeg kører ligeud, og har jeg ikke passeret nogle
cycklister eller deslige og skal til højre så er der nok ikke lige just
grund til at kigge over højre skulder.
Flemming Jacobsen

Fra : Brizz

Dato : 05-09-04 15:07

> [...]
> sådan noget når at jeg kører ligeud, og har jeg ikke passeret nogle
> cycklister eller deslige og skal til højre så er der nok ikke lige just

Men det er stadig en dårlig vane ikke at gøre det. for lige pludselig en dag
var der en du havde overset på vej hen til krydset som du ville have opdaget
hvis du kiggede til højre.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 05-09-04 18:27

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> [...]
dag
> var der en du havde overset på vej hen til krydset som du ville have

Ja, eller "Brian" på sin totalt tunede knallert, som du ikke så komme ud fra
sidevejen og nu kommer bankende op bagfra med 70 km/t.

M.v.h.

Fra : Brizz

Dato : 05-09-04 19:38

> Ja, eller "Brian" på sin totalt tunede knallert, som du ikke så komme ud
fra
> sidevejen og nu kommer bankende op bagfra med 70 km/t.

Ja han kommer til at slå sig. For det er jo ikke cool at køre med hjelm på.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Lars Frandsen

Dato : 05-09-04 19:40

> fra
>
> Ja han kommer til at slå sig. For det er jo ikke cool at køre med hjelm
på.

Så når han nok ikke at opdage, at han har slået sig.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming