Dørlås
Fra : Onkel Willy

Dato : 27-08-04 19:18

Hejsa

Jeg er en, næsten lykkelige ejer af en peugeot 405 1,8i 1993.
Jeg har nemlig døje med dørlåsene, de er næsten umulige at
låse op og i. I den ene af nøglerne er der indbygget fjernbetjening
men den kan desværre ikke "skyde" mere.
Jeg er en "fattig" mand, der vil have den billigst mulige løsning på
problemet.
Vi er 2 der skal have hver sin nøgle.
1)Peugeot vil have ca. 700,- kr. pr styk for nøgler med indbygget
fjernbetjening.
Selvom jeg ved at nøglen ikke kan "skyde"(IR) så er jeg heller ikke
sikker på modtageren
i bilen er helt funktionel.
2)Thansen vil have 498,- for et centrallåse system med 2 fjernbetjeninger.
(Kunne
man forestille sig at de, med lidt ombygning, kunne aktivere original
centrallåsen ?
Så jeg ikke behøver at rive det gamle ud og montere det nye.
3)Endlig kunne jeg få en ny lås i døren og have 2 forskellige nøgler i
bundtet(har ingen anelse om hvad det koster)
Andre ideer? eller et bud på prisen på løsning 3?

Fra : Paw Jensen

Dato : 28-08-04 07:53

> [...]
> bundtet(har ingen anelse om hvad det koster)
> Andre ideer? eller et bud på prisen på løsning 3?

Jeg vil foreslå

http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=007-001-00317490

Med det kan du styre bilens originale centrallåse.

Paw