Toyota Hi-Lux fra 1997
Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 27-08-04 15:54

Nu skal konen have en kone-bil. Hun er mest stemt for en lille gul Fabia,
men hvis jeg skal smide pengene på bordet skal det være en rigtig
grisehandlerbil - gerne med træk på alle 4 og et stort grimt lad bagi!

Har kig på en Toyota Hi-Lux 2,4D 4WD fra 1997 (lækker lav afgift) med 140Km
på klokken. Nu kan jeg godt se at den er rusten ad h til nedenunder, men det
må jeg på værksted for at få vurderet. Er der andre (dyre) ting jeg skal
undersøge?

Vh,
Bagdad

NB: har kørt i den, og den virkede mekanisk i orden - gear, styretøj,
kobling ok. Bremser meget svage, men den har sikkert stået et års tid hos
forhandleren.

Fra : Torben B. Abilgaard

Dato : 27-08-04 17:32

"3140 Bagdad Bob" <wholesome@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> må jeg på værksted for at få vurderet. Er der andre (dyre) ting jeg skal

Jada. Når du har tjekket, om der er plads til surfbrædder, madrasser,
computere og grilludstyr på ladet, så se lige efter, om jydepikken nu også
er monteret forsvarligt, så hun kan slæbe en jolle med til f.eks. Kettrup
Bjerge . . .

Torben