OT: Nordeuropæisk 24 timer Le Mans i Scale~
Fra : Basil

Dato : 26-08-04 21:51

Hej.
I denne weekend er der et 24 timers løb fra lørdag til søndag på 2
Scalextric racerbaner, med 6 danske hold og 3 belgiske, 2 engelske og 1
svensk hold.
Løbet starter kl. 1300 lørdag.
Når løbet er slut søndag, vil banen være åben for publikum osv.

Jeg ved at dette ikke helt har noget med fritid.bil at gøre, men gætter på
at alle jer biltosser har eller har haft en racerbane, da i var drenge.

Ta' konen med i Fields, send hende rundt og shoppe, og kom og se noget race.

Kai (der ikke har aktier i Fields eller Scalextric)

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 26-08-04 22:28

> [...]
> svensk hold.
> Løbet starter kl. 1300 lørdag.
> Når løbet er slut søndag, vil banen være åben for publikum osv.

Har du et link?

> Jeg ved at dette ikke helt har noget med fritid.bil at gøre, men gætter på
> at alle jer biltosser har eller har haft en racerbane, da i var drenge.

Yup, en lille bane

> Ta' konen med i Fields, send hende rundt og shoppe, og kom og se noget
race.

Kæresten og hendes fodboldhold er i Sverige i weekenden, så jeg er ungkarl i
denne her weekend

I kan lige øve jer her på et online-bane inden weekenden:
http://www.tv4.se/lattjo/kojan/bilbanan.asp
(En del af jer har sikkert prøvet den før)

Mvh

Emil

Fra : No1

Dato : 27-08-04 01:53

> I kan lige øve jer her på et online-bane inden weekenden:
> http://www.tv4.se/lattjo/kojan/bilbanan.asp

Hehe. Computeren er dog ikke specielt god. Den får tæv på det højeste
niveau.

Fra : Basil

Dato : 27-08-04 11:22

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Har du et link?

Ikke mere end på www.fields.dk under arrangementer.
Vi er ved at sætte bane og laptimer op.
Thyrring skulle have stået for en masse omtale osv., og så behøver jeg nok
ikke sige mere om ham
Kai

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 27-08-04 12:36

> Ikke mere end på www.fields.dk under arrangementer.

Tak.

Emil

Fra : Sybil

Dato : 28-08-04 06:07

> Tak.
>

> Emil

Der vil også være en Rallysimulator, en 2-spors scalextric bane til at
prøve, og et par brianbiler der bliver vist frem (Gul MR2 og en skamtunet
Corrado)
Nu har jeg vist solgt det nok her
Kai

Fra : phk

Dato : 01-09-04 15:19

"Sybil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse

> Der vil også være en Rallysimulator, en 2-spors scalextric bane til at
> prøve, og et par brianbiler der bliver vist frem (Gul MR2 og en skamtunet
> Corrado)

Rallysimulatoren kender jeg. Det er en Peugout 307 der er udstyret med Colin
McRae 04 i WIN-version. Den er luftaffjedret ved hjælper af rat, bremser og
speeder og bliver styret vha en 40 tommer skærm (cirka .

Den var i City Vest i Århus i sidste weekend, kostede mig en formue og dem 4
liter helsyntetisk :)

DM i Rallysimulator (dvs vinderen fra hvert stor-center) deltager i DM i
rallysimulator i Randers første weekend i november.

--
Per, Esbjerg

Fra : Sybil

Dato : 01-09-04 16:33

> [...]
> med Colin McRae 04 i WIN-version. Den er luftaffjedret ved hjælper af
> rat, bremser og speeder og bliver styret vha en 40 tommer skærm

Jep, det var lige nøjagtig den.
Jeg skubbede den fra modsatte ende af p-kælder og hen til vareelevator, med
baghjulene på 2 rulleskøjter.
Den er tung !
Kai