Problemer med værktøjslinjer i Outlook2000
Fra : Anette Rasmussen

Dato : 23-11-00 19:02

Jeg oplever, at standardværktøjslinjen indeholder et tomt rullepanel på den
placering, hvor jeg ville have ventet "Aktuel visning". I stedet ser det ud
til, at det tomme panel hedder "Find en kontaktperson".
Det må da være en bug?

Jeg er helt med på, at jeg selv kan tilpasse værktøjslinjen og få det
rullepanel, jeg gerne vil have.
Dog er jeg interesseret i at finde et stunt, så nye installationer kan
starte med den rigtige opsætning.

Det er set på en dansk office2000.

Oplever I noget tilsvarende?

De bedste hilsner
Anette Linnea

Fra : Per Andersen

Dato : 24-11-00 20:38

I Outlook skifter menu-tekster, Tip-tekster og de to rulleboksen indhold i h.
til det aktuelle formål. F. eks. glider alle Fax-funktionerne væk, hvis man
ikke har et sådant monstrum installeret. Boksen med adressebogen kan helt fra
Outlook Today bruges til at søge en kontaktperson. Men der vil altid være en
boks til Aktuel Visning, hvor en folder er involveret.

Man kunne nemt få det indtryk, at Outlook prøver at dække den gamle tanke fra
Indbakke-programmet, som indtil et vist tidspunkt var udset til at være en
universel platform for Windows. Problemet er så bare, at de færreste gør sig
den ulejlighed til at vælge fra Ta'selv-bordet.

--
Mvh.
Per Andersen