Omregistrering $ ??
Fra : Lars D.

Dato : 26-08-04 18:30

Har en gammel Ford Taunus GXl fra 71´ som er indregistreret med en 2,0 l.

Nogen der ved hvad det ville koste at omregistrere den til en 2,8 ???

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:82.150.71.158)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-08-04 18:54

Lars D. wrote:
> Har en gammel Ford Taunus GXl fra 71´ som er indregistreret med en
> 2,0 l.

Det er vel en V6'er ?

> Nogen der ved hvad det ville koste at omregistrere den til en 2,8 ???

Jeg ville starte med at høre hos f.eks. bilinspektionen, om det i det hele
taget kan gøres lovligt.
Hvis din er en V6'er, så vil det betyde en 50% effektforøgelse (fra 90 til
135 HK) såfremt at det er en 2,8 med karburator.

At det så sagtens kan lade sig gøre, og at det var skide skægt, det er så
noget helt andet
Men om det ville være lige så morsomt i dag, det tror jeg nu ikke, selv en
ganske almindelig TDI eller lignende, ville den jo nok have problemer med at
følge.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas

Dato : 26-08-04 19:06

"Lars D." <lars@voldbys.net> wrote in message
> Har en gammel Ford Taunus GXl fra 71´ som er indregistreret med en 2,0 l.
>
> Nogen der ved hvad det ville koste at omregistrere den til en 2,8 ???

Ellers en flot vogn, er det den jeg tænker på. Lidt coupeagtig med meget
flotte dybe instrumenter ?

Mvh

Thomas