Xsara stationcar - erfariner?
Fra : Jens Maigaard

Dato : 25-08-04 16:57

Hej,

Hvis man nu skulle være interesseret i en Xsara 1.6i innovation stationcar
fra '99/117kkm, hvad skulle man så være særligt opmærksom på? Den står til
80kkr, og det ser jo yderst rimeligt ud.

Er der andre sammenlignelige stationcars man burde se nærmere på? Nogen
anbefalinger? 80-100kkr er absolut maksimum. Forholdsvist lave
reparationsomkostninger, en rimelig pålidelighed og så helst ikke aaalt for
kedelig er det vigtigste. Og jo, forresten skal den helst ikke være ret
meget ældre end '98.

MVH

Jens Maigaard

Fra : BB

Dato : 25-08-04 17:12

Havde selv en fra 1998 indtil for 3 måneder siden - har gennem 6 år kørt
170.000 km.
Jeg har været glad for den, men de sidste 50.000 km drak den vel megen olie
og mekanikeren begyndte at snakke en større motorreperation - så solgte jeg.

Bb

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-08-04 08:10

"Jens Maigaard" <jensmDET_HER_SKAL_VAEK@privat.dk> wrote in message
> [...]
> fra '99/117kkm, hvad skulle man så være særligt opmærksom på? Den står til
> 80kkr, og det ser jo yderst rimeligt ud.

Vi har en 11/1998 Xsara 2.0i 16V Limité stc. med ca. 214 kkm på tælleren. De
40 kkm har vi kørt.

Generelt er vi glade for den, dog har der det sidste halve år være nogle
reperationer, men noget af det var også rent slid.
Der har været:

- hjulleje
- generator
- køler
- ophæng til bagbro
- udstødning
- bremser

Men det meste (vist ikke alt) skyldes jo mest de mange km.

Der er god plads foran og i bagagerummet, dog synes jeg bagsædet er ret
lille.

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop