335 %'s overlæs :-)
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-08-04 12:57

http://www.jv.dk/aabenraa/artikel:aid=34668/

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop
thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do
we."
George W. Bush 2004 http://www.dubyaspeak.com/mp3/harmcountry.mp3

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 25-08-04 13:05

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
> http://www.jv.dk/aabenraa/artikel:aid=34668/

Der er sku nogen der har forstået budskabet :)
Når man skal handle ind så kan man ligeså godt gøre det ordentligt! :)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Leonard

Dato : 25-08-04 13:42

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote:

>http://www.jv.dk/aabenraa/artikel:aid=34668/

Midt på Vennelyst bakke nord for Aabenraa eksploderede det ene dæk på
en udlejningsbil fra Valby. Det viste sig, at der var en god grund
til, at varebilens ene dæk gav op.

Bilen var nemlig lastet med i alt 4,5 tons øl og vin, som var indkøbt
i Tyskland.

Er det Thunderbird der har været på tur?
--
Leonard

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 25-08-04 13:43

Leonard fik på mystisk vis skriblet følgende:

> [...]
> i Tyskland.
>

> Er det Thunderbird der har været på tur?

Lige nøjagtig min første tanke, men der er jo ret langt fra Vejle til Valby
for at leje en bil og så retur til Tyskland

/Jakob

Fra : Peter

Dato : 25-08-04 15:00

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

[klip]

> Er det Thunderbird der har været på tur?

Tænkte det samme - men så dumme er der da ingen i denne NG der er. Her
er alle jo elitebilister...... :-|

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Petersen_Michael

Dato : 25-08-04 17:45

In news:412c7e83$0$180$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Christian B. Andresen <nobody@domain.country> wrote:
> http://www.jv.dk/aabenraa/artikel:aid=34668/

Hvorfor står der lastbil i overskriften, og varebil i selve teksten?
Nogle journalister skulle have et kursus i både det ene og det andet :-/

bemærk i øvrigt at der kun står noget om bøde, og ikke noget med at
styrebrevet er i fare - qua debatten i
news:gm57h0p65b5vijtq4qdgjado74i6e46a5t@4ax.com Hvor det bliver
postuleret at 30% overlæs kan betyde at man for en periode må tage
cyklen.. Hvilket dog tilbagevises - 30% reglen gælder kun for køretøjer
med en _tilladt_totalvægt på over 3500 Kg.
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg