Det er da imponerende
Fra : Flemming

Dato : 24-08-04 21:30

så mange kvinder/piger der har deres biler til salg nå man sidder og søger
lidt..
Er det bare mig eller er der virkelig nogle der "hopper på den" når man
køber bil.

--
Mvh. Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-04 21:39

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt..
> Er det bare mig eller er der virkelig nogle der "hopper på den" når man

jada.......sælgerne gør da

--
Tom

Fra : Mikael L

Dato : 24-08-04 21:43

> [...]
> lidt..
> Er det bare mig eller er der virkelig nogle der "hopper på den" når man

Hmmm...Må kvinder ikke ha biler? Og hvis de har må de så ikke sælge dem?

Hvis man køber en bil af en kvinde, skal man jo bare være opmærksom på at
der formentlig aldrig er blevet kontrolleret olie eller dæktryk og
kobllingen er slidt op og så er der skrammer på alle 4 hjørner og ikke noget
maling tilbage på kanten af v.fordør

Jeg undre mig mere over alle de biler som er importeret fra tyskland, som
sjovt nok alle har kørt ca. 150 - 175kkm. selv når de er 12-15 år gamle

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-04 22:02

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der formentlig aldrig er blevet kontrolleret olie eller dæktryk og
> kobllingen er slidt op og så er der skrammer på alle 4 hjørner og ikke

Til gengæld er bagspejlet ALTID nypusset

--
Tom

Fra : Kim

Dato : 25-08-04 17:48

> [...]
> søger

> noget
>
> Til gengæld er bagspejlet ALTID nypusset

NEJ ALTZÅ DA OZZ .....
"Til gengæld er bagspejlet ALTID nypusset" ER BARE FOR MEGET !!!!!!!!
nu er det vel ikke alle kvinder der behandler bakspejlet sådan.
Men sikkert er det at der er læbestift på gearstangen.

M.v.h.
Kim
(ovenstående bør vel læses med et vist gran humor)

Fra : Samsara

Dato : 24-08-04 22:54

> [...]
>
> Jeg undre mig mere over alle de biler som er importeret fra tyskland, som
> sjovt nok alle har kørt ca. 150 - 175kkm. selv når de er 12-15 år gamle

Protest !

Det er vist at generalisere lige groft nok, ikk ?

Venligst
Samsara

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 24-08-04 23:42

Samsara wrote:

> Protest !
>
> Det er vist at generalisere lige groft nok, ikk ?

Nå?

mvh
Henning

Fra : Brizz

Dato : 25-08-04 10:13

Samsara fumlede følgende ned gennem tasterne...
> Protest !
>
> Det er vist at generalisere lige groft nok, ikk ?

Hvad mener du dog med det?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Mikael L

Dato : 25-08-04 11:31

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> "Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> noget

> Protest !
>
> Det er vist at generalisere lige groft nok, ikk ?

Det er muligt.

Hvornår har du sidst kontrolleret oliestand og dæktryk på din bil?

Mikael