hvor tykke skal skiverne være??
Fra : Jesper

Dato : 24-08-04 20:51

Hej
hvilken tykkelse skal skiverne have på en citroen BX fra 88 have??

Skal der være ankerplader på for at den kan synes??

Mvh Jesper

Fra : Aksel

Dato : 24-08-04 21:23

"Jesper" <jesper@buhl.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> hvilken tykkelse skal skiverne have på en citroen BX fra 88 have??
>
> Skal der være ankerplader på for at den kan synes??
>
> Mvh Jesper

Der skal absolut være ankerplader på. det er bagpladerne i tromlebremser,
dem som bremsecylindre og resten af mekanikken sidder på.

Du mener sikkert de blikplader der skal forhindre det værste skidt i at
ramme skiverne, de er ikke krævede på alle biler

Hilsen Aksel

Fra : Karsten Andersen

Dato : 25-08-04 05:20

Tue, 24 Aug 2004 22:22:58 +0200, skrev Aksel, på 19 linier, i
<412ba39a$0$296$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

> [...]
>
>Du mener sikkert de blikplader der skal forhindre det værste skidt i at
>ramme skiverne, de er ikke krævede på alle biler

Der er da ikke tromler på en BX

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Jesper

Dato : 25-08-04 05:22

Ja jeg mener de blikplader, men er de ikke krævedehvis de har været der??

Mvh Jesper

Fra : Karsten Andersen

Dato : 25-08-04 05:22

Tue, 24 Aug 2004 21:50:32 +0200, skrev Jesper, på 8 linier, i

Hvilken BX

fra 8mm til 18,4mm foran
nye er 10mm - 20,4mm

5mm bag