astro van
Fra : .salem

Dato : 24-08-04 18:06

Hej alle

nogen der ved noget om astro van.

er de holdbare, værkstedspriser, reservedelspriser osv.

er amerikaner biler generelt dyre at vedligeholde i dk i forhold til eks.
japanske og europæiske??

..salem

Fra : claus b. p.

Dato : 24-08-04 22:17

> nogen der ved noget om astro van.
>
> er de holdbare, værkstedspriser, reservedelspriser osv.
>
> er amerikaner biler generelt dyre at vedligeholde i dk i forhold til eks.
> japanske og europæiske??

Ved ikke specifikt med Astro Van, men havde engang en anden Chevy Van, og
den var ikke dyr i dele, men kvaliteten på US biler er ikke helt på højde
med EU/Japanere.
/Claus

Fra : Michael Nielsen

Dato : 25-08-04 09:48

".salem" <salem@salem.salem> wrote in message
> Hej alle
>
> nogen der ved noget om astro van.
>
> er de holdbare, værkstedspriser, reservedelspriser osv.

Min søster og hendes tilkommende har en Astro van. Jeg vil ikke sige den er
ret holdbar, indenfor det sidste år har de været ude for ihvertfald tre
tilfæller, hvor den ikke har villet starte, og der er ellers "altid" noget
galt med den.
(Hans bror havde også en Astro van, den var ikke ret bedre.)

Nu har de også købt en 1994 Chevy Blazer, so far, so good, men kors i skuret
hvor den ruster i dørerne.

--
Michael Nielsen

www.mercefreaken.com

Fra : .salem

Dato : 25-08-04 11:28

> [...]
> tilfæller, hvor den ikke har villet starte, og der er ellers "altid" noget

ok det siger jo alt så :) men der er nok nogle astro fans der vil sige du er
fuld af løgn.

jeg kender ikke en skid til dem ville bare høre. Jeg ser en del af dem køre
rundt, eller måske er der nogen der skubber dem som jeg ikke har lagt mærke
til ;)

..salem

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-08-04 12:15

Michael Nielsen telepaterede følgende til sin PC:
> [...]
> ellers "altid" noget galt med den.
> (Hans bror havde også en Astro van, den var ikke ret bedre.)

Jeg har haft en '96 Astro 4,3 V6 200 hk. Den kørte helt uden problemer...
Jeg havde den i 6 md., så fik jeg et tilbud jeg ikke kunne sige nej til...

--
Mvh. Morten Fruergaard