Inspiration søges
Fra : Tue Jensen

Dato : 24-08-04 15:10

Jeg leder efter en ny eller nyere brugt bil og men mangler inspiration til
valget. Så jeg vil gerne have bud på en mulig bil.
Kravene er; Alder 2001-2004, min 100 hk, ikke alt for lille, må ikke være
noget der har ry for at falde samme, MAX 180k dkr.
Har set på: Peugoet 206 S16, Citroen C2.
--
Mvh. Tue Jensen

Fra : Niels Skaaning

Dato : 24-08-04 16:05

"Tue Jensen" <tuesj03@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget der har ry for at falde samme, MAX 180k dkr.
> Har set på: Peugoet 206 S16, Citroen C2.

Jeg ville sige Lancia Ypsilon, men de fås ikke så nye på det danske
brugtmarked tilsyneladende :(.

NS

Fra : Tue Jensen

Dato : 24-08-04 21:17

On Tue, 24 Aug 2004 17:05:29 +0200, Niels Skaaning wrote:

> "Tue Jensen" <tuesj03@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg ville sige Lancia Ypsilon, men de fås ikke så nye på det danske
> brugtmarked tilsyneladende :(.
>
> NS
Ser ellers godt ud...
--
Mvh. Tue Jensen

Fra : Martin Bak

Dato : 10-09-04 00:54

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Tue Jensen" <tuesj03@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse

Hmm. en Frankobil... så ber man selv om det...

Martin>

Fra : Martin Vollert

Dato : 24-08-04 16:57

"Tue Jensen" <tuesj03@civil.auc.dk> wrote in message news:x6b22ddoyw84.1q5qtjyzyyt5e.dlg@40tude.net...
..
> Har set på: Peugoet 206 S16,

Forhør lige med forsikringen først, den kan vist godt være dyr.

--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Erik

Dato : 24-08-04 22:00

> Alder 2001-2004, min 100 hk, ikke alt for lille, må ikke være
> noget der har ry for at falde samme, MAX 180k dkr.

Selvom dette ikke er en markedsgruppe, må man vel - direkte adspurgt - godt
gøre opmærksom på, at dine krav opfyldes af min Renault Scenic fra juni 2002
med knap 22.000 km på bagen. Prisen ligger en anelse over det, du har som
max men med lidt fleksibilitet fra begge sider kunne der måske handles
alligevel.

Hvorfor jeg vil sælge sådan en fin, næsten ny bil? Tja, jeg har lige købt en
VW Caravelle for at have plads til min store familie.

Skriv her igen, hvis du vil vide mere om Renault'en - så må vi evt.
kommunikere direkte med hinanden for ikke at "forurene" gruppen her med
OT-indlæg.

Mvh
Erik