Klage sendt til Told & Skvat - fortsættels~
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 24-08-04 14:52

Davs alle,

Så fik jeg svar fra Told & Pjat på min mail, som jeg sendte til dem for en
uges tid siden. (Se tråden, med det oprindelige brev her:
http://makeashorterlink.com/?O2DE52F19)

Her følger hvad jeg i første omgang fik som svar:

Kære Jacob Christiansen

Tak for din mail om de problemer du har med vurderingssystemet. Vi er helt
enige med dig i, at der skal ske en forbedring af dette system. Der er
løbende blevet tilført ekstra ressourcer, men bl.a. de nye regler om
tilbagebetaling af afgift ved eksport af brugte biler har sat systemet under
hårdt pres. Jeg ved, at Told- og Skattestyrelsen arbejder intenst med
grundlæggende ændringer og har derfor videresendt din mail til den
ansvarlige kontorchef, Per Hvas.

Med venlig hilsen

John Fuhrmann

Tjae, det ser i hvert fald ud til, at de er klar over problemet, så mon ikke
der bliver fokuseret på at finde frem til en løsning.
Venter nu bare på svar fra den omtalte Per Hvas, og det poster jeg
selvfølgelig også her i grupen.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 SRAD

Fra : Henrik B.

Dato : 24-08-04 14:55

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Davs alle,

Tak for tilbagemeldingen.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-04 15:39

> Tak for tilbagemeldingen.

Ja, det er fedt, når der tænkes/skrives på den måde.

Tak også herfra.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 24-08-04 17:41

Jan W Nielsen wrote:

> Ja, det er fedt, når der tænkes/skrives på den måde.
>
> Tak også herfra.

Ja det er lækkert.

Men - når jeeg læser det ser jeg faktisk mellem linierne at han også "vasker
hænder", med ordvalget - at få tilført resurcer, jeg siger ikke noget om
hans intentioner. Men tror nu nok nærmere han mener - hvis det er muligt med
politisk hjælp at få tilført de nødvendige resurcer.

Som jeg nævnte tidligere - har jeg en bekendt der henter en del
notorcykler/biler i Tyskland.

Han fortalte i går at han har henvendt sig til to af folketingets politikere
med kopier af hans afregninger som er helt op til 1 år gamle inden der
afregnes, dog de fleste omkring 9 måneder, men - under alle omstændigheder
ganske uakseptabelt.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg.