Mondeo Turbo
Fra : Fly Christensen

Dato : 23-08-04 21:11

Er det muligt at sætte en turbo på en ST200? Der skal jo gerne lidt
spark i den æske

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-04 21:18

> Er det muligt at sætte en turbo på en ST200? Der skal jo gerne lidt
> spark i den æske

Ja.
Jeg har set en Ford Contour med eftermonteret turbo og >300 HK. Contour er
US udgaven af mondeo og eneste forskel er at de har valgt at presse
kofangere på en lidt anden (grimmere) måde.
Der var faktisk en til salg i bilbasen for et par uger siden men den stod
vist stadig i USA.

Hvordan du får den TuV godkendt aner jeg ikke

--
Tom

Fra : Fly Christensen

Dato : 23-08-04 21:19

On Mon, 23 Aug 2004 22:18:22 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Ja.

Lyder da godt. Så er det bare lige, hvad det koster.

> [...]
>kofangere på en lidt anden (grimmere) måde.
>Der var faktisk en til salg i bilbasen for et par uger siden men den stod

Så den godt. Den var lidt grim i det.

>Hvordan du får den TuV godkendt aner jeg ikke

Årh, bare køre hurtigt nok igennem...

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-04 21:24

> Så den godt. Den var lidt grim i det.

Ja de amerikanere har godt nok en anderledes smag

> Årh, bare køre hurtigt nok igennem...

Her kan man bare bestikke bilinspektøren som BT-bilsalg gør

--
Tom

Fra : Fly Christensen

Dato : 23-08-04 21:25

On Mon, 23 Aug 2004 22:23:56 +0200, "Tom"

>Her kan man bare bestikke bilinspektøren som BT-bilsalg gør

LOL! Han blev jo fyret! Måske jeg kan skaffe ham en tjans her i byen i
stedet?

Fly

--
In space nobody will hear your cream