Har vi stemt om hvilke brændstof?
Fra : Henrik B.

Dato : 23-08-04 19:17

Fra : Olesen

Dato : 23-08-04 19:24

> http://www.minafstemning.dk/poll.php?PollID=51

Jeg synes ellers min går ret jævnt på benzin,
har dog ikke prøvet at se, om den går bedre med diesel.

Fra : Leonard

Dato : 23-08-04 19:34

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>http://www.minafstemning.dk/poll.php?PollID=51

Får bare en blank side ... i IE6 på XP.

--
Leonard

Fra : Henrik B.

Dato : 23-08-04 19:38

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Får bare en blank side ... i IE6 på XP.

Gør jeg ikke - med samme "software". Men prøv en copy'n'paste med linket
istedet...

M.v.h.

Fra : Leonard

Dato : 23-08-04 20:53

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>Gør jeg ikke - med samme "software". Men prøv en copy'n'paste med linket
>istedet...

Den havde bare fået hoste, nu virker det fint.
--
Leonard

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-08-04 19:34

Henrik B. wrote:
> http://www.minafstemning.dk/poll.php?PollID=51

Hmm, den siger 48% benzin, 48% diesel og 3% ved ikke.
Det giver da 101%

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Tom Jensen

Dato : 23-08-04 21:04

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, den siger 48% benzin, 48% diesel og 3% ved ikke.
> Det giver da 101%

Procent regning er svært.
Regning uden lommeregner er endnu sværere.

Mvh Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-08-04 10:47

Tom Jensen wrote:

> Regning uden lommeregner er endnu sværere.

Ja ja, bare fordi jeg har lidt travlt

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 23-08-04 21:13

Per Beer Hansen wrote:

> Hmm, den siger 48% benzin, 48% diesel og 3% ved ikke.
> Det giver da 101%

Ja og 39% + 57% + 3% får jeg til 99%

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Lars Frandsen

Dato : 24-08-04 06:46

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og 39% + 57% + 3% får jeg til 99%

42 + 55 +3 = 100
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Jørgen L.

Dato : 23-08-04 22:43

> Hmm, den siger 48% benzin, 48% diesel og 3% ved ikke.
> Det giver da 101%

Er det ikke nærmere 99% ? 48 + 48 = 96 + 3 = 99 %

Hilsen Jørgen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-08-04 10:47

Jørgen L. wrote:

> Er det ikke nærmere 99% ? 48 + 48 = 96 + 3 = 99 %

Jeg tror jeg vil søge om at få mine skolepenge tilbage

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-08-04 23:49

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev

> Hmm, den siger 48% benzin, 48% diesel og 3% ved ikke.

Hmm. hvordan mikser man den blanding, og hvor godt kører en tændrørsmortor
på den?

Mvh.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-08-04 18:37

Uffe Ravn wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev

> Hmm. hvordan mikser man den blanding, og hvor godt kører en
> tændrørsmortor på den?

Min bror tankede engang (i en ordentlig brandert) hans Escort 1,3 Mk 2 helt
op til kanten med diesel.
Bilen var gennemvarm da han tankede, og den kunne køre hele vejen hjem.
Men efterfølgende røg der lige et par ventiler, så den måtte have renoveret
topstykke/ventiler.
Konen (som var chauffør, og som var inde og betale) syntes godt nok at det
var billigt for en tankfuld "benzin", men tænkte ikke mere over det
Om det så var konen der havde parkeret ved en diesel stander eller manden
der ikke kunne kende forskel på slangerne, det husker jeg ikke.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-08-04 08:14

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message

> [...]
> Om det så var konen der havde parkeret ved en diesel stander eller manden
> der ikke kunne kende forskel på slangerne, det husker jeg ikke.

Så har kompressionen vel også været i orden

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : Bernhard Ege

Dato : 23-08-04 20:14

Henrik B. wrote:
> http://www.minafstemning.dk/poll.php?PollID=51
>
> M.v.h.

Hvad der er bedst er vel afhængig af situationen. Diesel laver
partikelforurening og er derfor skadelig for lungerne. Benzin har renere
udstødning, men går ikke så langt på literen som diesel.

Det er ikke altid lige nemt at sige hvad der er bedst.

Diesel med partikelfilter skulle jeg dog mene er bedre end benzin på de
fleste punkter. Diesel uden partikelfilter er nok værre end benzin på
alt pånær km/l.

mvh Bernhard

Fra : Martin Sand.

Dato : 24-08-04 00:02

Henrik B. wrote:
> http://www.minafstemning.dk/poll.php?PollID=51

Nogle sjove spørgsmål der er:
"Har du trækkrog på din bil? Ja, Nej, Ved ikke"
Ved ikke???? hehe

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift privacy.net med stofanet.dk

Fra : Lars Frandsen

Dato : 24-08-04 06:44

"Martin Sand." <feedback@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Nogle sjove spørgsmål der er:
> "Har du trækkrog på din bil? Ja, Nej, Ved ikke"
> Ved ikke???? hehe

Falder din campingvogn af, når du kører