DøD Mitsubishi Colt CAO 94.
Fra : Mia Møller

Dato : 23-08-04 14:28

Hej gutter,

Min elskede colt var totalt død her imorges, da jeg drejede tændings nøglen
skete der absolut ingen ting

Jeg går udfra dette er et batteri problem, nogen som bekræfte mig i dette?

Mvh

Jesper

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 23-08-04 14:49

> Min elskede colt var totalt død her imorges, da jeg drejede tændings
nøglen
> skete der absolut ingen ting

Min Colt gjorde det samme, da tændingsmodulet var brændt af...

> Jeg går udfra dette er et batteri problem, nogen som bekræfte mig i dette?

Det kan jo også være...

/Kasper Hansen

Fra : Mia Møller

Dato : 23-08-04 14:52

HVad kostede et tændings modul ?

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 23-08-04 21:34

> HVad kostede et tændings modul ?

Jeg tror jeg kom af med 1400 inkl. moms og montering hos den lokale
AutoMester. Men det kunne godt lyde som om det var noget med batteriet, jvf.
de andre posts.

/Kasper Hansen

Fra : Mia Møller

Dato : 23-08-04 15:00

Skal også lige siges at alarmen er helt på månen.

Den siger bare dut dut og går så ud

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-08-04 15:03

Mia Møller wrote:
> Skal også lige siges at alarmen er helt på månen.
>
> Den siger bare dut dut og går så ud

Er der noget lys i lygterne?
Hvor gammelt er dit batteri?
De holder typisk ikke mere end 5 års tid med mindre man er heldig.

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Mia Møller

Dato : 23-08-04 15:23

Nej intet lys i lygterne :(

og batteriet er 1 år gammelt MAX!

Fra : Q

Dato : 23-08-04 16:50

"Mia Møller" <mia@cs-dad.dk> skrev i en meddelelse
> Nej intet lys i lygterne :(
>
> og batteriet er 1 år gammelt MAX!

Prøv at lade batteriet op... Hvis det ikke tager strøm fra laderen, så prøv
at skifte det..

/p

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-08-04 17:55

Mia Møller wrote:
> Nej intet lys i lygterne :(
>
> og batteriet er 1 år gammelt MAX!

Så tag hen og brok dig :)

Mvh
Roberto

Fra : Fragze

Dato : 23-08-04 22:12

Problemet er fundet....

Der var åbenbart sket en kortslutning et sted, jeg aner ikk hvor men det
sagde min mekanikker som kiggede på det kl 18:30 Men efter han havde
haft fingrene i den virkede den igen efter 3 min :)