undervognsbehandling med Tektrol.
Fra : chrsof

Dato : 23-08-04 11:13

Er der nogle der kender til dette produkt. ?

Syntes det lyder mærkeligt at de giver 18 års garanti mod rustgennemtæring, hvis man bare får bilen behandlet hvert 3 år hos dem

mvh
Lene

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 23-08-04 11:40

"chrsof" <chrsof@chrsof.com> wrote in message
> Er der nogle der kender til dette produkt. ?
>
> Syntes det lyder mærkeligt at de giver 18 års garanti mod
rustgennemtæring, hvis man bare får bilen behandlet hvert 3 år hos dem

Det lyder lidt vildt.
Står der ikke noget med småt?
Et par gummeparagraffer eller andet så de kan vride sig ud af de 18 år
alligevel?
Det er med garenti også det forhold at det skal have været fra dag 1 bilen
skal have produktet før de dækker.

Jeg ville få nogle betingelser på skrift og læse dem grundigt igennem -
fordi enten er de meget glade for deres produkt eller også prøver de at røve
dig.

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-08-04 11:57

Dennis Pedersen telepaterede følgende til sin PC:
> Det er med garenti også det forhold at det skal have været fra dag 1
> bilen skal have produktet før de dækker.

Der tror jeg du har helt ret. Det kunne ellers have været let at sende en 17
år gammel bil til undervognsbehandling for derefter at klage over rust...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Olesen

Dato : 23-08-04 16:20

meddelelse news:4129cd63$0$212$14726298@news.sunsite.dk...
> Dennis Pedersen telepaterede følgende til sin PC:
>
> Der tror jeg du har helt ret.

Jeg 'gjorde som om', jeg havde en 3 år gammel Mondeo
og spurgte hvad det indebor/indebærde/indebærer/indebær' (?),
og de ville vurdere tilstanden, men sikkert godt gi' garantien alligevel.
Tror de er til at snakke med, og gad samtidig godt vide,
hvad de smører på og hvordan de kan vente 3 år mellem
behandlingerne, også når bilen bilr væsentlig ældre end ny.

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-04 12:14

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse

> Jeg ville få nogle betingelser på skrift og læse dem grundigt igennem -
> fordi enten er de meget glade for deres produkt eller også prøver de at
røve
> dig.

Eller gå ind på deres hp. www.tektrol.dk , der kan man læse at det er
voks,bitumen-baseret som Dinitrol, så produktet er formodentligt ok. .

Fra : H.S.

Dato : 23-08-04 14:41

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:4129c97f$0$238$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> alligevel?
> Det er med garenti også det forhold at det skal have været fra dag 1 bilen

jeps, og jo ældre bilen er jo færre år 'garanterer' de. Så hvis bilen f.eks.
er 3 år gammel, så er det måske kun 5 års rustgaranti.

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 23-08-04 15:28

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
f.eks.
> er 3 år gammel, så er det måske kun 5 års rustgaranti.

Hej,

Tektrol-centret vurderer bilen og hvis bilen er i god stand giver de 18 års
rustgaranti fra første indregistreringsdato. Jeg har lige fået min Escort
behabdlet i sidste uge - de monterede indeskærme bagi, og gav mig derefter
18 års garanti minus bilens alder, som er 11/94 (Altså ca. 10 år) tilbage er
8 års garanti med behandling hvert 2½-3 år. Hvis ikke bilen kan få garanti,
udsteder de et certifikat på behandlingen.

mvh

Carsten Pedersen

Fra : Brian A.

Dato : 23-08-04 17:02

"Carsten Pedersen" <carstennp@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> 8 års garanti med behandling hvert 2½-3 år. Hvis ikke bilen kan få
garanti,
> udsteder de et certifikat på behandlingen.

Hvad skal man med et certifikat, hvis der ikke gives garanti? Som et plus
når bilen skal sælges?

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 23-08-04 19:56

"Brian A." <Ask-for-it@This-is-invalid.com> skrev i en meddelelse
> "Carsten Pedersen" <carstennp@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> garanti,
>
> Hvad skal man med et certifikat, hvis der ikke gives garanti? Som et plus
> når bilen skal sælges?

Tja, det var hvad Jeg fik at vide.

mvh

Carsten