overfører kontoplan fra pc plus til summas~
Fra : Not-my-mail@do-not-u~

Dato : 31-08-04 10:58

Hej alle.

Kan man overfører sin eksisterende kontoplan fra pc plus til summasummarum?

hvis ja, hvorledes kan dette gøres?

Håber nogen kan hjælpe.

Morten

Fra : Allan Soerensen

Dato : 31-08-04 13:06

<Not-my-mail@do-not-use-this.ok> skrev i en meddelelse
> Hej alle.
>
> Kan man overfører sin eksisterende kontoplan fra pc plus til
summasummarum?

Ja, evt. med lidt tilretninger i den tekst-fil med kontoplanen du kan trække
ud af PC Plus.

> hvis ja, hvorledes kan dette gøres?

Ved hjælp at "Importer kontoplan" som du finder under "Filer" + "Importer".
Prøv at se i online-hjælpen.

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-04 17:14

On Tue, 31 Aug 2004 11:57:32 +0200, <Not-my-mail@do-not-use-this.ok>
wrote:

>Hej alle.
>
>Kan man overfører sin eksisterende kontoplan fra pc plus til summasummarum?
>
>hvis ja, hvorledes kan dette gøres?
>
>Håber nogen kan hjælpe.

Ja, jeg har lige gjort det med to kunders. Det eneste minus er at
tekster og summer ikke kommer med.

karsten