summasummarum manual.
Fra : Not-my-mail@do-not-u~

Dato : 31-08-04 08:24

Hej alle.

Nogen der ligger inde med en digital manual til summasummarum 2.xx som kan
printes ud?

Med venlig hilsen

Morten

Fra : Allan Soerensen

Dato : 31-08-04 09:14

<Not-my-mail@do-not-use-this.ok> skrev i en meddelelse

> Nogen der ligger inde med en digital manual til summasummarum 2.xx som kan
> printes ud?

Du får tilsendt en manual når du har betalt for programmet
Du kan sågar bestille en manual i "løs vægt" for kun 60 Kr. hvis du kan
nøjes med at anvende freeware-udgaven.

http://www.stoneware.dk/betaling/reg_ss.htm

Fra : Not-my-mail@do-not-u~

Dato : 31-08-04 09:21

tak...

den mulighed havde jeg overset på siden....