Bedre word
Fra : Not-my-mail@do-not-u~

Dato : 30-08-04 11:37

Hej alle.

For et stykke tid siden begyndte jeg at anvende programmet "bedre word" til
at lave fakturaer med.
Jeg betalte de par hundrese kroner til udvikleren af dette tillægsprogram
til word.

Efter et stykke tid fik jeg en fejl og programmet har der efter ikke kunne
virke. Jeg kontaktede udvikleren men han kunne ikke hjælpe mig.
Så prøvede jeg at installer programmet på en helt anden computer. Efter et
stykke tid fik jeg også fejlen der.

Nu er mit spørgsmål om der er nogen der også kender til fejlen og som
eventuelt ved hvad man skal gøre for at rette op på fejlen.

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh.

Morten

Fra : dk_sz

Dato : 30-08-04 13:15

Du burde nok angive maximal fejl information... Altså fx: Hvad er fejl
beskeden?

mvh
Thomas