Trykkeri i mindre oplag?
Fra : Ole Steiness

Dato : 30-08-04 09:15

Hej alle

Vi er nogle stykker, der har opstartet et I/S, og nu skal vi bruge diverse
tryksager, som f.eks. nogle plakater og foldere.

Jeg har dog lidt svært ved at overskue udbuddet af
trykkerier/kopi-virksomheder, og vil derfor høre, om nogen her evt. kan
anbefale noget?

Vores "problem" er, at vi skal bruge en del forskelligt tryk, men ikke i
store oplag. Er der nogen trykkerier/kopi-virksomheder, der evt. giver gode
tilbud på dette (da det jo ellers er hundedyrt at trykke i små oplag)?

På forhånd tak,

Ole S.

Fra : Martin Vinther

Dato : 30-08-04 11:50

Hej Ole !

Jeg kan anbefale lasertryk.dk de er meget billige, ved de små oplag.

Med venlig hilsen

Martin ...

BasicGroup.dk

Fra : RoJo

Dato : 04-09-04 08:04

"Martin Vinther" <mail@FJERNbasichosting.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ole !
>
> Jeg kan anbefale lasertryk.dk de er meget billige, ved de små oplag.

Dem vil jeg så IKKE anbefale, hvis man skal have noget der ser bare lidt
godt ud.

Fra : Martin Vinther

Dato : 04-09-04 08:15

Hej !

... Hvad har der da været galt med dem ?

Fra : RoJo

Dato : 04-09-04 14:22

"Martin Vinther" <mail@FJERNbasichosting.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
>
> .. Hvad har der da været galt med dem ?

Beskærer forkert (men nævner intet), meget dårlig og uprofessionel service,
laver ikke ret pæne "tryk"... jeg ku blive ved!
De er til grin i Århus!

Mvh RoJo

Fra : Martin Vinther

Dato : 04-09-04 14:37

... Hej igen ..

hvem vil du anbefale i stedet ?

Fra : RoJo

Dato : 04-09-04 18:15

> .. Hej igen ..
>
> hvem vil du anbefale i stedet ?

Alle andre!

www.kopiexperten.dk
www.rotation-media.dk
www.digitalonline.dk

kan levere til nogenlunde samme pris.

Skal det være rigtigt lækkert så www.digitaltrykkeriet.dk , men de er en del
dyrere (ca. 3 gange så dyre).

Jeg har dog pt. kun erfaring med sidsnævnte, men har hørt godt om de andre.

Mvh RoJo