Betaling med Dankort
Fra : H.S.

Dato : 26-08-04 09:13

Jeg ved ikke om dette er det rette forum, men jeg håber nogen kan svare
alligevel...

Jeg kunne godt tænke mig at det blev muligt at betale med dankort i min
butik på nettet.
Hvad koster det at betale med dankort ? Er det er fast procentdel af salget
eller.. ?

Hvem skal man kontakte for at kunne tage dankort via nettet ?

Evt henvisning til mere info modtages gerne

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 26-08-04 10:29

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Evt henvisning til mere info modtages gerne

> Henrik
> Aloe Vera og produkter til personlig pleje:

Siden du anvender osCommerce til din shop, vil jeg stærkt anbefale dig at
kigge på www.openforum.dk

Der er et hav af indlæg om netop osCommerce og Dankort - og desuden en masse
hjælpsomme skribenter.

Held og lykke!

Finn, Roskilde
e-mail finnFJERNES@pq.dk
fjern FJERNES hvis du mailer direkte

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-04 10:45

Ang. det mere PBS-tekniske kan du med fordel frekventere http://betaling.dk

MVH Per A

Fra : H.S.

Dato : 26-08-04 12:46

"nilfri (4000)" <SeSignaturForMailadresse@pq.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kigge på www.openforum.dk
>
> Der er et hav af indlæg om netop osCommerce og Dankort - og desuden en

Dén side kendte jeg ikke - takker !

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 26-08-04 21:06

nilfri (4000) wrote:
-snip-
> Siden du anvender osCommerce til din shop, vil jeg stærkt anbefale dig at
> kigge på www.openforum.dk

Hvad er det der osCommerce egentligt og hvad koster det?

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-04 21:14

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
> nilfri (4000) wrote:
> -snip-
>
> Hvad er det der osCommerce egentligt og hvad koster det?

OsCommerce er et OpenSource webshop, dvs, det koster ikke en krone, men til
gengæld er der noget arbejde med at sætte det op. Se mere på
http://oscommerce.com

Der findes dog osse nogen der sætter shoppen op for betaling...

MVH PerA

Fra : Knud Berggreen

Dato : 27-08-04 18:57

On Thu, 26 Aug 2004 22:13:49 +0200, "Allerup" <per[]allerupdata.dk>
wrote:

> [...]
>http://oscommerce.com
>
>Der findes dog osse nogen der sætter shoppen op for betaling...

Ellers kan man jo også bruge DIBS. Det er da i hvert fald anderkendt
af mange som et seriøst foretagende.
www.dibs.dk

/Knud

--
Berggreen Service
Software Sales & Distribution in

Fra : -

Dato : 30-08-04 08:47

> Ellers kan man jo også bruge DIBS. Det er da i hvert fald anderkendt
> af mange som et seriøst foretagende.
> www.dibs.dk

For lige at rette en misforståelse.

DIBS er en betalingsgateway (en web betalingsterminal som man vil). DIBS
beskæftigere sig ikke med Klientdelen (selve webshoppen). Den skal du selv
lave, tilpasse og sætte op så den kan aflevere data til DIBS. Det er der,
osCommerce kommer ind i billede. OsCommmerce er en færdig webshop, som man
kan benytte gratis. OsCommerce har et betalingsmodul som kan sættes op til
at kunne leverer data til DIBS (beløbet som skal hæves på et kort). DIBS
tager sig af selve korttransaktionen , hvor kreditkortnummer, udløbsdato/år
og sikkerhedskode indtastes.

Derefter er den ikke længre.

Butikken ser aldrig kreditkortinformationen. Det er kun DIBS der gør det.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-08-04 10:50

[H.S. | Thu, 26 Aug 2004 10:12:48 +0200]

>Evt henvisning til mere info modtages gerne

www.betaling.dk siger praktisk talt alt om dén del :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : H.S.

Dato : 26-08-04 12:46

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [H.S. | Thu, 26 Aug 2004 10:12:48 +0200]

> www.betaling.dk siger praktisk talt alt om dén del :)

Jeg tænkte nok der var en smart side om emnet -