Iværksætter-bøger ??
Fra : Carlos

Dato : 25-08-04 21:17

Hejsa !
Vi ryger på ferie søndag men mangler en god iværksætter/pr/branding bog
Nogle gode forslag på bøger som kan findes i Danmark ?
Har selv b.la. Myten Møller, Richard Branson, Ingvar Kamprad, Riskær, Zobel,
MCDonalds etc.
På dansk eller eng. Hvad kan I anbefale ? (Er der ikke kommet en om google ?

På forhånd tak ,

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 26-08-04 16:30

Body Gard af.... Jan et eller andet..

Han var bodygard for aqua, anastacia, Bill Gates osv...

--

/Kenneth Koustrup

Unlock af Nokia tlf.

Fra : Nico de Jong

Dato : 26-08-04 17:32

> "Carlos" <hlctas@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg synes at "''Godaw, jeg hedder Lars Larsen" er ret god, og den er omdelt
til samtlige husstande.

---

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 26-08-04 18:34

Og kan evt. bestilles gratis hos jysk hvis man har været så uheldig ikke at
modtage den..

--

/Kenneth Koustrup

Unlock af Nokia tlf.

Fra : Tommy

Dato : 26-08-04 21:57

> Body Gard af.... Jan et eller andet..
Den var med i M! for nogle måneder siden, lød absolut spændende.

Myten Møller har jeg også selv læst med glæde :)

Fra : Tommy

Dato : 27-08-04 10:36

> På dansk eller eng. Hvad kan I anbefale ? (Er der ikke kommet en om google
?

Ehmm.... der er en om Linus Torvald (ham der har en stor del af æren for
linux), den skulle være meget sjov. Men det kræver måske at man har lidt
forståelse af kampen mellem M$/Linux.