Kvittering til kunden?
Fra : Martin Jensen

Dato : 25-08-04 15:40

Hej igen!

Jeg er ved at starte et lille firma på benene. Jeg har designet en pung, og
den er nu ved at blive fabrikeret i 100 stk. meningen er så at jeg vil sælge
dem til privatpersoner over min hjemmeside.

Mit spørgsmål gå på den kvittering jeg skal give kunden. Hvis de køber over
Internettet, er det jo let nok at printe en kvittering ud som jeg har lavet
i hvilket som helt program, og sende den med. Men hvis jeg nu møder kunden
ude i "marken" Hvordan skal jeg så give ham en kvitering? Er der nogle
regler for hvad der skal stå på en kvittering? og hvor kan man få nogle "
kvitteringskuponer" og hvad koster de?

VH

Martin Jensen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 25-08-04 17:35

In news:cgi8bj$1rma$1@news.cybercity.dk,
Martin Jensen <plymar1@post9.tele.dk> wrote:
> Hej igen!

Hej Martin

> [...]
> en kvitering? Er der nogle regler for hvad der skal stå på en
> kvittering? og hvor kan man få nogle " kvitteringskuponer" og hvad

Det lyder som noget der skal være billigt?
Ligeledes formodder jeg, at kontant afregning finder sted?

Et hæfte med 50 regninger (x2 = en til kunden, og en genpart til dig)
koster ca. 25,- Kr. + moms

Hvis du forsyner regningen med et stempel, hvor der står navn, og CVR
nummer behøves du ikke yderligere..
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Martin Jensen

Dato : 25-08-04 18:07

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:412cbfc0$0$175$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hej Martin

> Det lyder som noget der skal være billigt?
> Ligeledes formodder jeg, at kontant afregning finder sted?

Du har helt ret, det må gerne være billigt, og kun kontanter tak

> Et hæfte med 50 regninger (x2 = en til kunden, og en genpart til dig)
> koster ca. 25,- Kr. + moms

kan man købe sådan et hæfte på posthuset? og hvad hedder hæftet præcist?

> Hvis du forsyner regningen med et stempel, hvor der står navn, og CVR
> nummer behøves du ikke yderligere..

Dette kan jeg vel også skrive i hånden?
Hvad koster det at få lavet et stempel?

Sjovt som svar giver flere spørgsmål Tak for hjælpen!

Venlig hilsen
Martin jensen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 25-08-04 18:27

In news:cgigv1$25h4$1@news.cybercity.dk,
Martin Jensen <plymar1@post9.tele.dk> wrote:

Hej igen

> kan man købe sådan et hæfte på posthuset? og hvad hedder hæftet
> præcist?

Det jeg kender til er et hæfte fremstillet af Grafisk Forlag, de kan
erhverves i boghandler og kontorforsyninger..
Hæftet måler ca. 15 * 14cm så det er til at have med i en lomme..

Smider lige et billede i news:dk.binaer om 2 mins. så du kan se hvad jeg
mener..
tråd med samme emne som her.

> Dette kan jeg vel også skrive i hånden?

Hmm.. tjae.. måske..

> Hvad koster det at få lavet et stempel?

hmm.. tjae.. SVJV fra ca. 80,- Kr. og op.. Afhænger af hvad du vil ha´
spørg i boghandlen / kontorforsyningen, når du alligevel er der for at
købe hæftet...

> Sjovt som svar giver flere spørgsmål Tak for hjælpen!

Velbekomme