Hjemmearbejde !!
Fra : simris.

Dato : 12-08-04 23:25

Hej !!

Kan nogen hjælpe med kontakt til seriøse formidlere af hjemmearbejde, ikke
den slags hvor man betaler 50 kr, hvorefter man får tilsendt en lap papir,
hvor på, der står at man bare selv skal gøre det samme !!

Håber på snarlig hjælp fra gruppen !!

Mvh
Allan.

Fra : Thomas Andersen

Dato : 13-08-04 07:31

"simris." <info@fishnboat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den slags hvor man betaler 50 kr, hvorefter man får tilsendt en lap papir,
> hvor på, der står at man bare selv skal gøre det samme !!

Hej Allan,

Hvilken slags hjemmearbejde søger du?

Hvis det er "hjemmesalg" (MLM/direkte-salg), så smid en post i
dk.erhverv.direkte-salg med hvilken type vare du ønsker at forhandle.

Hvis det er "samle kuglepenne" / "sætte frimærker på" så prøv evt
www.altomhjemmearbejde.dk (PS. jeg kender ikke deres service, jeg er bare
faldet over hjemmesiden)

Hvis det er hjemmearbejde, som i "freelance for firmaer". Så prøv at
tilmelde dig et/flere vikar eller konsulent firmaer. Eller www.freelancer.dk

--
Mvh, Thomas Andersen

Tjen penge på salg af moderigtigt kvalitets tøj.
http://www.trendzetter.1go.dk

Fra : simris.

Dato : 13-08-04 11:51

Hej Thomas !!

Tak for hurtig respons !!

Det vi søger er af "samle kuglepenne" typen !!
Jeg kigger på den foreslåede hjemmeside !!

Foreløbig tak for hjælpen !!

Mvh
Allan.

"Thomas Andersen" <thomas@info.detteskalikkemed.postby.dk> skrev i en