Billigt til Australien - hvordan??
Fra : BHR

Dato : 10-05-01 14:49

Min kone og jeg skal til Australien i juleferien 2001/02.
Er der nogle der kan hjælpe med oplysninger om billige flybilletter eller
charterture.
Venlig hilsen
BHR

Fra : JDS

Dato : 14-05-01 22:09

Hejsa BHR,

Prøv "Skandinavisk-australsk-new zealansk venskabsforening" de mener selv at
kunne finde de billigste priser. Er i under 26 eller studerende under 30 er
det muligt at kilroy er billigere. Her fik jeg i alfald rigtig god service,
da jeg var i Australien og New Zealand, da mange af "sælgerne" selv har
rejst meget.

/JDS

Fra : Michael

Dato : 15-05-01 16:02

Hej BHR !

Da vi skulle til Australien undersøgte vi markedet, vi kunne faktisk ikke
finde noget der var billedere end venskabsforeningen, kig selv ind:
www.ausnz.org

Du er velkommen til at se vor turbeskrivelse på denne adresse:
http://home9.inet.tele.dk/michulla/page5.html

Hilsen

Michael