FX 5900XT reference design diagram igen!
Fra : MumleBumle

Dato : 05-09-04 23:13

Undskyld, brugte en nedlagt e-mailadresse i den anden mail.

Hejsa.

Kan nogle her skaffe et diagram over sådan et kort, FX 5900XT reference
design. Jeg har været så dum at tabe min cpu-køler på det, og nogle små
modstande er røget af og et par er blevet væk. Så jeg skal have loddet nogle
nye på, men hvilke og hvor? Mit kort er et Sparkle. Har ledt længe på
nettet, men har ikke kunnet finde det.

Mvh, Dan

Fra : MumleBumle

Dato : 05-09-04 23:51

Modelnr. på mit kort er nøjagtig: SPARKLE SP 8835XT-DT. Så hvis nogen har et
tilsvarende, og kan tage et digital-foto af bagsiden, er de mere end
velkomne.
På forhånd tak.

- Dan

Fra : iddqd

Dato : 07-09-04 16:03

MumleBumle wrote:
> Modelnr. på mit kort er nøjagtig: SPARKLE SP 8835XT-DT. Så hvis nogen har et
> tilsvarende, og kan tage et digital-foto af bagsiden, er de mere end
> velkomne.

Prøv i de internationale grupper og på Nvidia fan-sites, eller prøv og
kig på de første test af 5900XT kort - der er typisk mange detail
billeder af hardwaren - og en del kort er ligesom de reference kort
Nvidia sender ud til test, så måske kan du bruge sådan et billed.

Mvh

Bruno

PS. Grupppen hedder nok noget i stil alt.comp.periphs.video.nvidia

Fra : MAT

Dato : 08-09-04 10:11

http://www.themodfathers.com/Reviews/spfx5900xt/11.jpg
Sakset fra siden
http://www.themodfathers.jolt.co.uk/?page=&action=show&id=7365

Venligst

Fra : MumleBumle

Dato : 16-09-04 02:48

Takker for svarerne. I øvrigt kan jeg godt varmt anbefale kortet. Det kører
ekstremt stabilt, og jeg kan faktisk næsten ikke høre blæseren. Det trækker
rigtigt godt i 3d-spil, og kan uden problemer overclockes 25% både på
proccessor og ram. Har købt mit i IT-butikken. Et rigtigt godt bud på et
mid-price kort, 1300-1400 kr.