Nogen fået leveret top-kort endnu?
Fra : ct

Dato : 03-09-04 23:31

Er der *nogen* der endnu har fået leveret ATI X800XT eller GF6800Ulrta fra
danske forhandlere endnu?

Synes det begynder at ligne en joke, de har jo haft dem på i 4 måneder nu
efterhånden, uden at kunne levere (ikke at det er forhandlerens skyld). Men
f... det er træls at vente på...

Claus

Fra : Nicolai

Dato : 03-09-04 23:38

> Synes det begynder at ligne en joke, de har jo haft dem på i 4 måneder nu
> efterhånden, uden at kunne levere (ikke at det er forhandlerens skyld). Men
> f... det er træls at vente på...

Vi er enig - stor joke - jeg fik tippet med overclockers i UK - de har mange
på lager.

Sider netop nu og spiller på et MSI 6800GT.

Begrundelsen er at danmark er et lille land / marked.
..... ja, vi bliver jo ikke større af ikke at kunne gå varen når
efterspørgslen er der. - det ER også bedre at have dem på lager i England end
at sælge i DK . . .

Fra : ct

Dato : 04-09-04 11:28

GT og Pro kortene er til at få, i små mængder. Jeg mente om Ultra og XT
havde fundet vej til landet endnu? Sidder selv med et Asus 800XT pro nu, men
har et XT i ordre til en gang gud ved hvornår (og nej gider ikke modde
kortet selvom det er med 1.6ns ram .....

Fra : Frank Savage

Dato : 04-09-04 19:34

Jeg har har fået et ASUS AX800XTPE M/256MBDDR3.
MEN S-VIDEO-out duede ikke og måtte ty til compusite-out. det blev jeg træt
af. og sendte det til rep./ombytning

V/mig

Fra : ct

Dato : 05-09-04 18:18

> Jeg har har fået et ASUS AX800XTPE M/256MBDDR3.

Jamen så er der jo håb endnu for at mit rent faktisk ankommer i morgen
Mit Pro kort af samme type virker upåklageligt med både S-vhs og composite.

claus

Fra : brian

Dato : 05-09-04 23:13

On Sat, 04 Sep 2004 00:30:44 +0200, ct wrote:

> Er der *nogen* der endnu har fået leveret ATI X800XT eller GF6800Ulrta fra
> danske forhandlere endnu?

Ja - jeg har da haft mit 6800Ultra (PointOfView) i et par uger nu...

> Synes det begynder at ligne en joke, de har jo haft dem på i 4 måneder
> nu efterhånden, uden at kunne levere (ikke at det er forhandlerens
> skyld). Men f... det er træls at vente på...
> Claus

Det kan jeg ikke genkende - jeg bad om kortet en Torsdag og havde det
Mandag. Købt ved Bo i Esbjerg (www.bbec.dk).
Om jeg så bare var heldig ved jeg da ikke.

/brian

Fra : Jens Jensen

Dato : 10-09-04 14:58

"ct" <claus@FJERNkjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Synes det begynder at ligne en joke, de har jo haft dem på i 4 måneder nu
> efterhånden, uden at kunne levere (ikke at det er forhandlerens skyld).

Jeg har heller ikke fået mit X800XT endnu. Leveringsdatoen er rykket 3
gange. Den seneste til den 22. i denne måned.

Fra : MartinKnud

Dato : 20-09-04 12:38

Yep. Så har jeg et 6800Ultra

Martin