Hvilken driver til GF2
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 02-09-04 20:18

Hejsa

Har lige installeret XP og tænkte på, om der måske var lidt at hente ved at
vælge en lidt ældre driver til mit GF2 gts i stedet for de nyeste, som jo
nok er optimeret til de nye kort. Nogle der ved besked, eller måske har et
link?

mvh Frank

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-09-04 20:59

Frank K. Jensen wrote:

> [...]
> ved at vælge en lidt ældre driver til mit GF2 gts i stedet for de
> nyeste, som jo nok er optimeret til de nye kort. Nogle der ved

Jeg mærkede ikke nogen forskel da jeg havde GF2 MX200. Brug bare den
nyeste driver, medmindre din maskine er en oldsag (ældre end 6 år).

Jesper G. Poulsen

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 02-09-04 21:17

> Jeg mærkede ikke nogen forskel da jeg havde GF2 MX200. Brug bare den
> nyeste driver, medmindre din maskine er en oldsag (ældre end 6 år).

Det er en Athlon 1,4 med 512 MB ram.

mvh Frank

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-09-04 21:40

Frank K. Jensen wrote:

> Det er en Athlon 1,4 med 512 MB ram.

Mit gamle kort sidder i en PII-400 ligenu og der er ingen forskel på en
gammel driver og en ny.

Jesper G. Poulsen

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 03-09-04 06:41

> Mit gamle kort sidder i en PII-400 ligenu og der er ingen forskel på en
> gammel driver og en ny.

Ok, tak

mvh Frank

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-09-04 00:37

Frank K. Jensen wrote:
> [...]
> ved at vælge en lidt ældre driver til mit GF2 gts i stedet for de
> nyeste, som jo nok er optimeret til de nye kort. Nogle der ved

29.42 var den jeg fik højest 3DMark score med da jeg engang prøvede
nogle forskellige. Jeg tror nok den nyeste var 52.16 på det tidspunkt.
Det var med et Geforce 2 Titanium fra Creative Labs. Fantastisk kort
iøvrigt, har først for nylig opgraderet til FX5900XT. Jeg gennemførte
Halo og spillede halvvejs igennem Tron 2.0 på det, og så havde det bedre
TV-Out end mit nye. Damn, det var et godt grafikkort.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 03-09-04 06:40

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> 29.42 var den jeg fik højest 3DMark score med da jeg engang prøvede
> nogle forskellige. Jeg tror nok den nyeste var 52.16 på det tidspunkt.

Kan du huske hvor meget det drejede sig om? 1%, 10%,...?

> [...]
> Halo og spillede halvvejs igennem Tron 2.0 på det, og så havde det bedre
> TV-Out end mit nye. Damn, det var et godt grafikkort.

Savner du dit gode gamle kort?
Mit er også fra Creative, og har tjent mig godt i lang tid. Jeg har også
gennemført Halo med det uden problemer.

mvh Frank

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-09-04 13:11

Frank K. Jensen wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du huske hvor meget det drejede sig om? 1%, 10%,...?

Næh, det har jeg da glemt alt om. Men prøv den da selv og se. Den skulle
være til at finde, prøv at søge på Detonator 29.42 med Google. Jeg kan
ikke huske om den er i Nvidias driver-arkiv.

> Savner du dit gode gamle kort?

Hehe, kan det ses? Jeg har det sgu endnu, jeg nænner ikke at sælge
det. Jeg har lånt det ud til en kammerat som bruger det i sin filserver.
Det er også passivt kølet (Zalman grafikkortburger-system), så det siger
ikke en lyd.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 03-09-04 14:50

> Næh, det har jeg da glemt alt om. Men prøv den da selv og se. Den skulle
> være til at finde, prøv at søge på Detonator 29.42 med Google. Jeg kan
> ikke huske om den er i Nvidias driver-arkiv.

Nu har jeg installeret den nyeste, så må jeg jo se om det er helt galt
(ellers må jeg jo købe mig et nyt grafikkort engang).

> [...]
> det. Jeg har lånt det ud til en kammerat som bruger det i sin filserver.
> Det er også passivt kølet (Zalman grafikkortburger-system), så det siger

Kender det godt, jeg har også mit TNT2 ultra kort endnu (det sidder i
kærestens computer). Det var sgu også sejt

mvh Frank

Fra : Anders

Dato : 05-09-04 12:57

> [...]
> nok er optimeret til de nye kort. Nogle der ved besked, eller måske har et

Hvis du spiller counter-strike er 40.72 blandt de bedste.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 05-09-04 16:56

"Anders" <Nospam@spammemot.com> skrev i en meddelelse
> at
>
> Hvis du spiller counter-strike er 40.72 blandt de bedste.

Ok tak. Ved du noget om det kun gælder counter-strike, eller om det er mere
generelt?

mvh Frank