Radeon 9100 vs GF 5200
Fra : Mick

Dato : 02-09-04 08:57

Heeey

Jeg har et Radeon 9100 kort siddende i min pc, og har nu fået et
GF5200, spørgsmålet er så kan det betale sig at skifte, eller ej=??

På edbpriser ligger de to kort i nærheden af hinanden (prismæssigt).
GF5200 har agp 8x, men det mener jeg ikke min bundkort understøtter
(er på arbejde nu og kan kun huske at det er et intel board.

gf5200'eren har pasiv køling (et plus)

Men hvilket er bedst..??

mvh.

Mick.

øvrig konf.
P4 1.6 Ghz
768 Mb ram
+ div.

Fra : Carsten

Dato : 02-09-04 09:25

Kig evt. selv efter i denne sammenligning af grafikkort.
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/08/05/0706479
Der findes både Radeon 9100 og Geforce FX5200 kort,
men find kortene med rigtig Mhz hastighed før du sammenligner.
Der findes mange FX5200 modeller(forskellig hastighed og memory båndbredde i
bit).

Mvh
Carsten