har GF 3 TI 500, vil hav enyt, hvad skal m~
Fra : Brian k

Dato : 01-09-04 17:28

Hej

Jeg har et ASUS GeForce3 TI500

Hvilket jeg har været meget glad for.

Nu er jeg dog begyndt at have min PC stående tændt om natten, og det
irritere mig at høre på den blæser hele tiden.

Hvad skal jeg købe istedet for, det skal være et tilsvarende grafikkort men
UDEN blæser. Det behøver ikke være bedre, men heller ikke dårligere, må
helst ikke være for dyrt.

Mvh
Brian

Fra : Brian k

Dato : 01-09-04 17:55

Brian k wrote:
> Hej
>
> Jeg har et ASUS GeForce3 TI500

Hej

det er naturligvis et NVIDIA GeForce3 TI500

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 01-09-04 19:02

Brian k skrev:
> Hvad skal jeg købe istedet for, det skal være et tilsvarende
> grafikkort men UDEN blæser. Det behøver ikke være bedre, men heller
> ikke dårligere, må helst ikke være for dyrt.

Et Radeon 9550 er billigt og passivt kølet. Ydelsen er bedre end diverse SE
versioner.
F.eks. kunne du købe:

Jeppe Seidelin Dam

Fra : Carsten

Dato : 01-09-04 22:04

Jeg synes ikke mit POV Geforce FX5900XT sort model larmer selvom den står
tændt hele
natten tæt på min seng. Vandkøling på CPU gør PC'en lidt mere stille også.
Jeg kan nok nærmest høre mine harddiske end mit Grafikkort.

Mvh
Carsten

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-09-04 15:19

Brian k wrote:

> Nu er jeg dog begyndt at have min PC stående tændt om natten, og det
> irritere mig at høre på den blæser hele tiden.

Har du overvejet at skifte blæser/køleløsning?

http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=320480

Læg mærke til varenummeret

Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-04 18:24

> Har du overvejet at skifte blæser/køleløsning?
>
> http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=320480
>
> Læg mærke til varenummeret

Lyt til jesper
jeg har selv denne monteret på et GF3-ti200 som er oc'et det virker uden
probs. og med NUL støj