RADEON og smoke i CS....
Fra : bolleb

Dato : 10-05-01 14:30

hvordan kan jeg få mit RADEON vivo 64mb ddr kort til at kunne klare smoken i
counterstrike lidt bedre en de 13 fps det ellers leverer??

my specs:
TB950
256mb ram
ibm ata66 HD
og radeon vivo der kører 190/190

Fra : Bear

Dato : 10-05-01 14:58

> hvordan kan jeg få mit RADEON vivo 64mb ddr kort til at kunne klare smoken
> counterstrike lidt bedre en de 13 fps det ellers leverer??

Mit GeForce2MX kører det mindst lige så dårligt.

Athlon 500@700
320 MB RAM
GF2MX

Bear

ICQ: 2745075

Fra : DaWizeGuy

Dato : 10-05-01 23:20

"bolleb" <bolleb@hotmail.com> wrote in message
> hvordan kan jeg få mit RADEON vivo 64mb ddr kort til at kunne klare smoken
> counterstrike lidt bedre en de 13 fps det ellers leverer??

> [...]

Jeg tror ikke at der er så meget at gøre ved det, men prøv at søge lidt i
www.rage3d.com 's diskussionsfora . Der har været skrevet stolpe op og side
ned om dette problem, bl.a. i denne tråd
http://www.rage3d.com/board/showthread.php?s=&threadid=14276&highlight=smoke
+counter+strike.

---
Mvh. Anders

Fra : Frej Leilund

Dato : 11-05-01 11:11

prøv i konsollen at skrive fastsprites 1 (evt. 2) dette vil reducere
kompleksiteten af røgen ved en røggranat, det bliver helt vildt grimt (især
ved 2) men vil køre en del hurtigere (burde det)

vh Frej
ps. det kan godt være kommandoen er cl_fastsprites (kan ikke helt huske det)

Fra : Santa Xcaze

Dato : 11-05-01 12:14

Skift til open gl ??? Hvis dit radeon kort ellers kan det???

Fra : DaWizeGuy

Dato : 11-05-01 12:38

"Santa Xcaze" <nothing@nogood.dk> wrote in message
> Skift til open gl ??? Hvis dit radeon kort ellers kan det???

Øh, det kan det så absolut! Normalt spiller man da altid CS i OpenGL

---
Mvh. Anders

Fra : Thomas Johansen

Dato : 11-05-01 13:34

> Øh, det kan det så absolut! Normalt spiller man da altid CS i OpenGL

SÅ vidt jeg ved, benytter CS Quake2 maskinen... og den er da kun OpenGL

Fra : Santa Xcaze

Dato : 11-05-01 13:41

Øhhh hvor skulle jeg vide fra om hans radeon kort kan køre opengl ...Men i
CS kan du sådan set vælge om man vil køre d3d el opengl ... Hvis du vælger
opengl i stedet for d3d kan det ngn gange fikse smoke problemet ... Gjorde
det i mit tilfælde ....

Fra : DaWizeGuy

Dato : 11-05-01 22:20

> [...]
> opengl i stedet for d3d kan det ngn gange fikse smoke problemet ... Gjorde

Det var ikke for at virke nedladende, men alle nyere grafikkort OpenGL!
Desuden antog jeg, at "bolleb" korte CS i OpenGL, da Halflife-motoren ikke
kører så god i Direct3D.

---
Mvh. Anders

Fra : Santa Xcaze

Dato : 12-05-01 15:34

Oki det er så seføli rigtigt... :) Men jeg havde de problemer med d3d og da
jeg skiftede til open gl var de problemer med smoke der ik mer... Men er
også med et geforce 2 ultra kort ...

Fra : bolleb

Dato : 12-05-01 18:45

hmmmmm... den der med at sætte smoke complexeti ned holder vidst ik helt...
så jeg må vel lære at få flyttet mine fødder langt væk hvis der kommer en
smoke flyvende forbi mig d: /
men... ellers tark

Fra : Santa Xcaze

Dato : 13-05-01 11:40