HIS X800 PRO ICEQ2 blæser...
Fra : Brian Munk Jacobsen

Dato : 29-08-04 23:06

Spm. til ejere af dette kort:

Almindelig blæser støj er der ikke meget af, men rasler jeres blæser også en
smule?

Det er højt nok til at det er irriterende...

--
Brian

Fra : René Lønstrup

Dato : 30-08-04 10:55

Brian Munk Jacobsen wrote:
> Almindelig blæser støj er der ikke meget af, men rasler jeres blæser
> også en smule?

Nej, overhovedet ikke. Mit siger ikke en lyd.. Hverken da jeg lige havde
købt det, eller nu hvor der er været i brug en 4 ugers tid.

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : RuneR

Dato : 30-08-04 13:17

René Lønstrup wrote:

> Nej, overhovedet ikke. Mit siger ikke en lyd.. Hverken da jeg lige
> havde købt det, eller nu hvor der er været i brug en 4 ugers tid.

Hvor har i købt det ?

--

MVH Rune Rohleder

Fra : René Lønstrup

Dato : 30-08-04 12:59

RuneR wrote:
> Hvor har i købt det ?

Jeg købte mit hos tyske http://www.kmelektronik.de men jeg kan se at de har
sat prisen voldsomt op siden jeg købte det. Dengang kostede det 'kun' ~445
euro, nu er det helt oppe i 499 euro.

Fra : RuneR

Dato : 30-08-04 15:13

René Lønstrup wrote:

> Jeg købte mit hos tyske http://www.kmelektronik.de men jeg kan se at
> de har sat prisen voldsomt op siden jeg købte det. Dengang kostede
> det 'kun' ~445 euro, nu er det helt oppe i 499 euro.

Okay, hvornår kommer det til Danmark så ?

--

MVH Rune Rohleder

Fra : MKH

Dato : 02-09-04 10:02

> [...]