TV-out - hvordan gør jeg?
Fra : Devast8or

Dato : 27-08-04 21:49

Hej med jer,

Jeg har lidt problemer med noget TV-out, som jeg håber I kan hjælpe med.

Jeg har købt noget kabel værk som skulle forbinde computeren og fjernsynet,
og har også fået sat det sammen så det ser rigtigt ud. Men hvordan får jeg
lige overbevist computeren om at den skal sende signalet videre til
fjernsynet? Jeg har ledt, men kunne ikke en funktion til det, (og jeg har
også søgt alle kanaler igennem på fjernsynet, men det skete der heller ikke
så meget ved).

Jeg har installeret nyeste Detonator driver. Kortet er et GF4 TI4600, og jeg
kører Win98SE.

Hvad gør jeg?

TIA

Devast8or

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-08-04 11:29

Devast8or wrote:
> [...]
> funktion til det, (og jeg har også søgt alle kanaler igennem på
> fjernsynet, men det skete der heller ikke så meget ved).

Det nytter heller ikke noget, du skal skifte til AV input på dit TV.

> Jeg har installeret nyeste Detonator driver.

Forceware, hedder det nu. Du kan iøvrigt donwloade manualen i .pdf
formet til de nyeste drivere samme sted hvor du downloader driveren på
Nvidia's website.

Kortet er et GF4 TI4600,
> og jeg kører Win98SE.
>
> Hvad gør jeg?

Højreklik på skrivebordet, vælg egenskaber, gå til fanebladet
indstillinger og vælg skærm nr. 2 (skulle gerne være TV'et hvis ikke du
har to monitorer tilsluttet) og vælg 'udvid skrivebordet til denne
skærm' eller noget i den stil.

Hvis det ikke virker så har jeg nok flere ideér.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.