Grafikkort..
Fra : Jesper Andersen

Dato : 27-08-04 09:00

Hej nyhedsgruppe...

Jeg skal ud og købe nyt GFX kort.. Jeg har spekuleret lidt på et ATI RADEON
9800 pro 128 MB AGP.. Er der nogle der har nogen erfaringer med dette kort??

mvh.
Jesper

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-08-04 09:03

"Jesper Andersen" <jesper.kyhn@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal ud og købe nyt GFX kort.. Jeg har spekuleret lidt på et ATI
RADEON
> 9800 pro 128 MB AGP.. Er der nogle der har nogen erfaringer med dette
kort??

Jepper, hvad du vil du vide ?
Er vildt glad for mit, kører perfekt, stærkt og er vild med
de tv-out funktioner ATI tilbyder med deres kort.
Så alle de bedste anbefalinger herfra, men så længe vi ikke
aner en dyt om hvad du vil med kortet er det lidt svært at komme
det nærmere
--
Peter J

Fra : Jesper Andersen

Dato : 27-08-04 09:13

Hej Peter...

Jeg skal bruge kortet til at spille med, f.eks. Far cry, og doom 3..

mvh.
Jesper

Fra : Carsten

Dato : 27-08-04 10:05

> [...]
RADEON
> 9800 pro 128 MB AGP.. Er der nogle der har nogen erfaringer med dette

Kig evt. også efter Point of View Geforce FX5900XT sort model (390/700),
som mange steder kan fås til kr.1450 + fragt.
Mit kan med standard køler overclockes til over FX5950Ultra hastighed
(475/950).
3Dmark2003 score er på 6500 points ved 500/950 Mhz hastighed.

Til dagligt overclocker jeg dog kun til omkring FX5900Ultra hastighed
(450/850) som er hurtig nok til mig.

Et 9800pro er dog også et godt bud, på god pris for ydelsen.
Og hvis du er heldig kan du få et Geforce 6800-128MB til lige over 2000.

Mvh
Carsten