Hjælp til Aopen FX5600
Fra : Kenneth

Dato : 26-08-04 17:21

Hejsa.
Jeg har kvit og frit fået et Aopen FX5600 med 128/256 DDR ram.
Men jeg syntes ikke det køre så vildt godt, har prøvet med div nye og gamle
drivers uden at mærke nogle forskel.Samt opdateret hvad opdateres kan.

Jeg kørte en 3DMark03 test i går og fik en score på 1777 point.
Min Engine clock står på 234 MHZ og min Memory clock er på 380, umiddelbart
syntes jeg det virker lavt i forhold til mit gamle Geforce 3 TI 500 kort.
Hvor meget kan jeg clocke det uden at det tager skade ?

Mit system er:
WinXP SP1
P4 2,4
1024 mb ram 2700

Håber nogle kan hinte mig i den rigtigt retning :)

Mvh
Kenneth

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 26-08-04 19:50

Hvad hedder modellen helt nøjagtigt? og er den med 128 eller 256MB Ram?

---