Nvidia 6800GT - afmontering af original kø~
Fra : Sven

Dato : 25-08-04 22:49

Hej.
jeg har bestilt en Arctic Cooling NV Silencer 5, og når den ankommer skal
den originale køler jo pilles af. Nogen der har erfaringer med at pille en
sådan køler af? Point of View 6800GT.

Evt. bare et par gode ideer ville hjælpe. Er køleren limet fast? Skal der
varme til, for at få den af?

Sven

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 26-08-04 16:59

Køleren er tit sat fast med to plast dimser - de skal klemmes sammen på
printsiden
og kan så trækkes ud - det er alt der holder køleren!

---

Fra : Sven

Dato : 27-08-04 05:32

Karl Erik Nielsen wrote:
> Køleren er tit sat fast med to plast dimser - de skal klemmes sammen
> på printsiden
> og kan så trækkes ud - det er alt der holder køleren!

Det lyder dejligt nemt. Men jeg venter nu med at prøve til jeg har den nye
køler. Tak for info'en!

Sven

Fra : Svend

Dato : 30-08-04 12:27