Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvilket grafikkort??
Fra : Hans J. Jørgensen

Dato : 25-08-04 17:45

Er der nogen her i gruppen der kan anbefale et grafikkort, hvor man både kan
capture analogt og DV til en rimelig pris? Jeg har hørt at der findes et
lydkort der kan Capture passer det?

Hans J.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 25-08-04 18:43

"Hans J. Jørgensen" <hansjbj@webspeed.dk> writes:

> Er der nogen her i gruppen der kan anbefale et grafikkort, hvor man både kan
> capture analogt og DV til en rimelig pris? Jeg har hørt at der findes et
> lydkort der kan Capture passer det?

Hvis du med DV refererer til Digital Video standarden, så benytter man
normalt FireWire til at overføre data til PC'en.

Pinnacle Studio 9 leveres i en pakke, hvor kan både capture analog og
digital video.

Kai