Mangler CopyCat?
Fra : Michael Nielsen

Dato : 25-08-04 10:58

Hej i gruppen

Håber at det er den rigtige gruppe at spørge i.

For nogle år siden havde jeg et lille program/reg fil som kunne låse op for
frekvens indstillinger i Nvidia Detonator drivere, men det gik tabt. Nu
mangler jeg den igen, men kan ikke finde det, Google giver mig mange hit,
men kun et brugbart link til en dansk side hvor den ligger, men linket
virker bare ikke på den side.

Er der nogen som ligger inde med den, så hører jeg gerne fra dig, helst lidt
hurtigt

Mvh
Michael

Fra : Jes

Dato : 25-08-04 13:26

Hm. mener du ikke riva tuner ????
"Michael Nielsen" <leahcim@chicks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virker bare ikke på den side.
>
> Er der nogen som ligger inde med den, så hører jeg gerne fra dig, helst

---

Fra : Michael Nielsen

Dato : 25-08-04 16:14

> Hm. mener du ikke riva tuner ????

Nope, det er en *.reg fil, men har fået den på mail.

Den låser et menupunkt op i selve driveren.

Mvh
Michael

Fra : Sune Salminen

Dato : 25-08-04 20:26

Michael Nielsen wrote:

> Nope, det er en *.reg fil, men har fået den på mail.
>
> Den låser et menupunkt op i selve driveren.
>
> Mvh
> Michael

Søg på Nvidia Coolbits

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 27-08-04 20:05

> Søg på Nvidia Coolbits

Tak Sune, men fik den på mail, kort tid efter jeg skrev her

Go' weekend
Michael