hvilket kort : 6800 Ultra eller x800xt ???
Fra : Johnny B

Dato : 24-08-04 16:16

jeg er i vildrede ... hvilket kort er at foretrække frem for det andet ....
?

6800U ser ud til at være bedst til spil i mange test bortset fra 1600x1200
med det hele på ... men det er sjældent jeg spiller i den opløsning ...
(kun farcry)

x800xt er sikkert det bedste når der snakkes 1600x1200 ... eller ?

har fået fortalt at Nvidia er bedre til at lave drivere til deres kort, er
det sandt ?

kan der fås low-noice køling til 6800 U ???

--
Johnny [ 2000 Frb. ]
--------

Fra : Brian Lund

Dato : 25-08-04 00:05

> [...]
> (kun farcry)
>
> x800xt er sikkert det bedste når der snakkes 1600x1200 ... eller ?

Uden tvivl er begge kort super gode, og kan nok klare alle aktuelle spil
uden problemer, også i 1600*1200...

Hvis jeg var dig ville jeg dog vente lidt, til der kommer flere spil som
virkelligt kan udnytte kortene...
Som det ser ud lige nu skulle GF 6800 være hurtigere i Doom 3, mens ATI X800
skulle være hurtigere i HL2/CS:S!

> har fået fortalt at Nvidia er bedre til at lave drivere til deres kort, er
> det sandt ?

Det går vidst ud på det samme efterhånden...

Brian