nvidia driver v61.77 langsommere end v56.7~
Fra : Doom3

Dato : 24-08-04 07:46

Har indtryk af at nvidia driver v61.77 end langsommere end v56.72. Primært i
hurtige sekvenser i spil. Efter driveropgradering har jeg måttet gå ned i
opløsning for ikke at få for langsomme sekvenser. Har ikke kørt 3DMark 03 ,
men har i visse nyhedsgrupper indtryk af at andre også har nedgraderet.
Anvender et Geforce FX5900XT med Pentium 4 2.6, 512RAM, bundkort tager 4AGP,
har 400W og anvender DirectX 9.0b.
Så vidt jeg kan se er de primære nyskabelser i v61.77 at Geforce 6xxx og
DirectX 9.0c understøttes, men har lignende erfaringer med v61.77. Hvad
mister jeg ved at nedgradere til v56.72?

Venligst

Fra : Carsten

Dato : 24-08-04 08:20

Måske kræver driver 61,77 også directx 9,0c for at virke fornuftigt ?

PS, har ikke selv opgraderet driver endnu.

Mvh
Carsten