GF4 kan vise alt via TVout pånær film?
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 22-08-04 12:47

Hej

Jeg har et problem med mit at se film på mit GeForce4-Ti4200
Før brugte jeg TvTool og bruger nu efter reinstallation af Windows bruger
jeg Nvidia Forceware drivere.
Jeg får fint billede af min disktop på både monitor og tv. Når jeg starter
en film op i Windows Mediaplayer 9, så får jeg fint filmen frem på
monitoren, men på tv´et ser jeg kun selve mediaplayer´eren. Der hvor film er
viser den kun sort skærm.
Jeg havde samme problem med TV-tool inden jeg formaterede.

Hvordan kan det være at den vil vise alt på mit tv pånær film?

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : LNC

Dato : 22-08-04 13:52

Du har vinget Overlay og aktiver Sekundær skærm og derefter registreret
skærme ikke sandt :)

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 22-08-04 15:44

"LNC" <BOoHFJERNMIG@it.dk> wrote in message
> Du har vinget Overlay og aktiver Sekundær skærm og derefter registreret
> skærme ikke sandt :)

Jeg har en helt frisk installeret og opdateret Windows XP med Forceware
drivere 61.77.

Alt er standard. Driverene er sat til at klone skærmene. Det du snakker om,
hvor kommer jeg til de muligheder?

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : LNC

Dato : 22-08-04 16:32

Hklik på desktop Egenskaber - Indstillinger - Avanceret- Og der i Venstre
side kommer dine menuer så der går du ind i Overlay og aktiverer Sekundær
skærm

Mvh Lars

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 22-08-04 19:52

> Hklik på desktop Egenskaber - Indstillinger - Avanceret- Og der i Venstre
> side kommer dine menuer så der går du ind i Overlay og aktiverer Sekundær
> skærm

Tak for hjælpen. nu virker det tilsyneladende...

M.v.h. Ole Frederiksen