Hvilket grafikkort til ca. 1000.-
Fra : Martin Mollerup

Dato : 18-08-04 18:21

Nogle der har en ide til hvilket der er best til ca. 1000.-

Molleup

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 18-08-04 22:18

"Martin Mollerup" <mo@"fjern"soh.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der har en ide til hvilket der er best til ca. 1000.-
>
> Molleup

Som så mange gange før -- til hvad ?? Der er himmelvid forskel på om du vil
køre i 2D eller 3D. Et grafikkort der er godt til 2D, kan være totalt skod i
3D, og ligeså gælder det omvendte, så du skal fortælle hvad kortet skal
bruges til.

Jesper

Fra : Morten Larsen

Dato : 19-08-04 14:16

"Martin Mollerup" <mo@"fjern"soh.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der har en ide til hvilket der er best til ca. 1000.-
>
> Molleup

Et radeon 9600XT kan fåes for ca. 1100 med 128mb ram. Er du villig til at
give
1240kr kan du her få radeon 9600xt
http://bj-trading.dk/dk/info.asp?varenr=GR-SAP-9601 med 256mb ram. Et
lynhurtigt kort ,og nok det hurtigste+mest ram til prisen.

Mvh Morten

Fra : Martin Mollerup

Dato : 19-08-04 17:32

1240.- er nok lidt for dyrt.

Det skal bruges til spil som Doom3 ol.

Mollerup

Fra : Anders Lund

Dato : 19-08-04 20:52

Martin Mollerup wrote:

> 1240.- er nok lidt for dyrt.
>
> Det skal bruges til spil som Doom3 ol.

Se - DER kan der opstå problemer... :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Mads

Dato : 20-08-04 00:26

On Thu, 19 Aug 2004 18:31:34 +0200, "Martin Mollerup"
<mo@"fjern"soh.dk> wrote:

>1240.- er nok lidt for dyrt.
>
>Det skal bruges til spil som Doom3 ol.

Hvis 1240 er for meget, så kan du godt opgive Doom3.
Det får du ikke til at køre ordenligt med et mindre kort
end et 9600XT. :o\

mvh Mads

Fra : Morten Larsen

Dato : 20-08-04 16:13

Det her er 'pro' men ikke meget langsommere end xt. Og så passer budgettet
http://shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=340715

Mvh Morten

Fra : Martin Mollerup

Dato : 21-08-04 00:51

Tak det ser fint ud.

Fra : Brian Lund

Dato : 21-08-04 20:55

> 1240.- er nok lidt for dyrt.
>
> Det skal bruges til spil som Doom3 ol.
>
> Mollerup

Hvis du vil kunne spille Doom 3 ordentligt så ville jeg nok købe et lidt
dyrere kort hvis jeg var dig...

Jeg har selv et Radeon 9500 Pro m. 128 MB RAM, AMD 2200+ samt 768 MB RAM som
kører ved DDR 333...

Helt ærligt så er det kun lige spilbart ved 640*480 på den laveste
indstilling...

Brian

Fra : Erik Dahl

Dato : 23-08-04 16:14

Hejsa

hvad skal man "gå" efter hvis det skal være Geforce? Jeg er på jagt efter en
opgradering af mit Radeon 7500, men vil ikke bruge mere end max 1.000,00.
Det skal kun bruges til spil! Min maskine er P4, 2GHz, 512 MB ram og Win XP
Pro.

Mvh/Erik

Fra : Morten Larsen

Dato : 24-08-04 17:13

1168,-kr er nok det nærmeste man kommer noget ordentligt. Gforce virker en
lille smule dyrere ifht. mhz. mv.

Mvh Morten