Levering af 6800 serien...
Fra : Nicolai

Dato : 17-08-04 19:29

Nu har de i flere måneder ikke kunne levere 6800 serien af grafikkort - men
har i samme periode pralet med leveringstider på 1-5 dage....
Er jeg den eneste der føler sig røvrendt?
Så skriv dog at der er leveringssving og / eller at der ikke kan forventes
kort før august / september!

Ja, jeg ved godt enkelte har fået, men princippet er forkert...

Lige et surt opstød...
Nicolai

Fra : Amazing_Pudding

Dato : 17-08-04 20:37

> Nu har de i flere måneder ikke kunne levere 6800 serien af grafikkort
> - men har i samme periode pralet med leveringstider på 1-5 dage....

Hvem er "de"? F.eks. SHG har da haft 6800-kort på lager af flere
omgange. Jeg købte mit PNY dér. Så sent som i går havde de Point Of View
på lager, og der kommer tilsyneladende flere i morgen.

M.v.h.
A.P.