nvidia v61.77 problemer
Fra : august

Dato : 17-08-04 13:03

Andre der gjort sig lignende erfaringer?

http://www.softwaretipsandtricks.com/forum/showthread.php?threadid=13045
"I am having a big problem with the new Nvidia Display Drivers. The recent
(and previous release on the 20th of july) release is not compatible with my
Geforce FX 5600 Ultra. The 61.77 version released on the 27th does not
operate at all, and 61.76 does not allow me to use the nview device manager.
61.76 works, but I believe I will have to downgrade back to 56.72. I
recently "aquired" Doom III and bought Unreal Tournament 2004 and I always
upgrade everything and run all the maintenence programs before I start on a
game as graphic intensive as this one. If anyone has any good idea's as to
how I should go about fixing this, please help. I'd love to be up to date so
I can enjoy Doom III fully."

Venligst

Fra : FedeDorit

Dato : 17-08-04 14:23

"august" <august@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> how I should go about fixing this, please help. I'd love to be up to date

Har problemer med Battlefield1942/Desert Combat MOD....skærmen bliver
"rykket" ca. 2-3 cm til venstre...ældre driver fungerer normalt..

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 20-08-04 07:50

august wrote:
> Andre der gjort sig lignende erfaringer?

Ikke andet at v61.xx-driverne får mit ASUS 9570/TD (GF5700 m/256MB) til at
køre så dårligt og hakkende, at jeg har afinstalleret dem og i stedet
installeret version 56.72, hvor al grafikken i 3d spil (f.eks. Far Cry)
kører smukt og flydende...Som den jo helst skal!

(Kortet er i øvrigt med disse gamle drivere og Coolbits2 overclocket fra 425
mhz corefrekvens til 476 mhz og fra 500 mhz RAM til 600 mhz RAM ved 1,7
volts spænding...og det kører så 'smååååkt'!)

Det sutter virkelig tarm at Nvidia i dèn grad er begyndt at producere
drivere, som tilsynalende kører grafikkortene mærkbart dårligere end
forgængerne...Hvis man skal være lidt paranoid kan man jo spørge sig selv om
det mon er et snedigt trick for at lokke folk til at købe deres dyrere
"topmodeller" blandt grafikkort ved at neddrosle ydelsen på "mindre" kort
kunstigt gennem driverne? Eller er de bare totalt talentløse?

SYSTEM:
Chieftec Dragon Bigtower (Blue)
MSI K7N2 Delta-L (NForce 2 400 Ultra)
AMD Athlon (Barton) 2500+
1 GB (2 x 512 MB) Kingston PC 3200 DDR RAM (run in "Dual mode")
ASUS 9570/TD (GeForce FX 5700) w. 256 MB RAM (oc@476/600)
200 GB Seagate Barracuda 7200 rpm EIDE HD w. 8 MB cache)
Sony DVD-ROM (16x)
Sony CD-RW (52x/24x/52)

Anders Peter Johnsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 25-08-04 10:30

Anders Peter Johnsen wrote:

> Det sutter virkelig tarm at Nvidia i dèn grad er begyndt at producere
> drivere, som tilsynalende kører grafikkortene mærkbart dårligere end
> forgængerne...

Det er da ikke nogen nyhed. Mit gamle Geforce 2Ti scorede aldrig højere
i 3DMark 2001 med nogen anden driver end 29.42. Og det TNT kort jeg
havde i forrige århundrede kørte også hurtigst med de drivere der var
ude før Geforce kortene kom på markedet.

Jeg vil mene det er rimeligt at antage at "Optimeringspunktet" i
driverne flytter sig i takt med at nye kort kommer på markedet.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.