Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
NVIDIA Quadro4 750 XGL Vs. 9800Pro
Fra : Brian Ottens

Dato : 13-08-04 07:44

Se subject.

NVIDIA Quadro4 750 XGL dette kort bruges typisk til Autocad og andre
tunge 3d opgaver, men kan det også bruges til spil, og hvordan vil det
klare sig i forhold til f.eks et ati 9800Pro eller et FX5900 ultra ?

--
Hilsen Brian

Fra : Thomas Madsen

Dato : 15-08-04 11:39

> NVIDIA Quadro4 750 XGL dette kort bruges typisk til Autocad og andre
> tunge 3d opgaver, men kan det også bruges til spil, og hvordan vil det
> klare sig i forhold til f.eks et ati 9800Pro eller et FX5900 ultra ?

Umiddelbart, så vil jeg mene at det overhovedet ikke kan følge med de 2
mainstreamkort. Quadro4's mainstream modstykke er GF 4 serien og nok dem den
bedst kan følge med i spil. Hvis du både vil tegne CAD og spille, så skal du
overveje hvad der betyder mest. De 2 mainstream kort kan nu også følge med
et godt stykke hen af vejen. Hvor tunge er dine tegninger? Har du evt. en
man må kigge i?

MVH

Thomas

Fra : Brian Ottens

Dato : 17-08-04 06:32

Thomas Madsen <ormen@ormens.dk.invalid> skrev:

> [...]
>modstykke er GF 4 serien og nok dem den
>bedst kan følge med i spil. Hvis du
>både vil tegne CAD og spille, så skal du

Det var rent hypotetisk. jeg havde bare mulighed for at tilluske
mig et Nvidia Quadro4 750 XGL, og hvis det havde fungeret optimalt
i 3d spil havde det jo været dejligt.

Tak for oplysningen
--
Hilsen Brian