hjælp søges til 9600pro edition
Fra : Heine

Dato : 12-08-04 19:05

Hej

har lige skiftet mit gamle grafikkort (mx5200) ud med et ati 9600, og det er
også meget bedre - men der kommer små sorte streger på skrivebordet?!? og
når jeg spiller farcry eller lign. kommer der små farvefirkanter (øhm?!?),
har prøvet at hente nogle drivere ned i ver. 3.10, men det har ikke hjulpet,
nogen kloge der kan hjælpe please

mvh

Heine

Fra : Heine

Dato : 12-08-04 19:56

Hej igen

har lige lagt et billede i dk.binaer frea spiderman - den se meget underlig
ud

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-08-04 21:02

> er
og
> hjulpet,

hart svaret i binaer - men kan da lige nævne det her osse - dit kort ser
defekt ud - umiddelbart ligner det ikke noget der indstillet forkert eller
noget - det ligner noget der itu - har selv 9600xt og det ser ikke sån ud.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Anders Nielsen

Dato : 13-08-04 19:44

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:411bccc5$0$223$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> hart svaret i binaer - men kan da lige nævne det her osse -

Svaret hører til her og ikke i dk.binaer

Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-08-04 18:19

> Svaret hører til her og ikke i dk.binaer

ok - jeg bruger ikke ikke binaer så ofte, men er spørgsmålet stillet i en
anden gruppe en binaer vil jeg svare der.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-08-04 21:06

"Heine" <duppe@FJERNjyde.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> farvefirkanter (øhm?!?), har prøvet at hente nogle drivere ned i ver.
> 3.10, men det har ikke hjulpet, nogen kloge der kan hjælpe please

Hvordan installerede du det nye kort, total reinstallation eller bare swap
kort og installation af nye drivere?

Prøv at tjekke om du har fået alt Nvidia skrammel ud af maskinen, det samme
gerne med ATI også (der findes tools på nettet, prøv google) reinstallér
med nyeste ATI driver, 3.10 er ellers en noget gammel version.

Oplevede selv problemet med 3.9 dengang den kom, men har ikke problemet
længere med de nyeste.

--
Bjarke Andersen

Fra : Heine

Dato : 12-08-04 22:10

> [...]
> med nyeste ATI driver, 3.10 er ellers en noget gammel version.
>
> Oplevede selv problemet med 3.9 dengang den kom, men har ikke problemet

jeg hev bare det gamle kort ud og installere det nye, nu er alt væk der
lugter af nvidia - har lagt et nyt billede op i dk. binaer, det er blevet
bedre, men stadig hakker det heeelt vildt + hvis man kigger på billedet er
der en masse streger hvor der burde være himmel...
så på ati´s side at der er en CATALYST Windows XP 4.7 - kan man bare prøve
at installere den?!?

Fra : Brian Lund

Dato : 12-08-04 23:51

> så på ati´s side at der er en CATALYST Windows XP 4.7 - kan man bare prøve
> at installere den?!?

Ja for f..... da! :)

Brian

Fra : Heine

Dato : 13-08-04 08:26

> [...]
> når jeg spiller farcry eller lign. kommer der små farvefirkanter (øhm?!?),
> har prøvet at hente nogle drivere ned i ver. 3.10, men det har ikke

nu har jeg installeret den nyeste driver 4.7 - men intet har hjulpet. Kan
det være grafikkortet der er defekt?!?

Fra : Brian Lund

Dato : 13-08-04 10:40

> [...]
> hjulpet,

> nu har jeg installeret den nyeste driver 4.7 - men intet har hjulpet. Kan

Det kan det godt, hvis garantien stadigt dækker (er det nyt?) så skynd dig
at byt det! :)

Brian

Fra : Heine

Dato : 13-08-04 16:56

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Kan

> Det kan det godt, hvis garantien stadigt dækker (er det nyt?) så skynd dig

hej

snakkede med firmaet, og de sagde den havde nogle defekte ram - så den får
de tilbage, har så købt et ATI 9800 LE 128MB DDR RAM TV-DVI istedet - det må
være noget bedre?!?, opvejer 9800 kontra 9600 de 128ram istedet for 256??