re: ekstremt anal fikseret
Fra : "jørgen nielsen"

Dato : 10-05-01 13:40

hej

har det på samme måde, så sott hvis du ikke får nok, stiller jeg mig gerne
til rådighed.

hej jørgen

Posted from [217.157.139.147] by way of f113.law9.hotmail.com [64.4.9.113]

Fra : Sott

Dato : 10-05-01 15:25

Hej "jørgen" :0)

""jørgen nielsen"" <mogens35@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej
>
> har det på samme måde, så sott hvis du ikke får nok, stiller jeg mig gerne
> til rådighed.

Uhhh... det er lige så det kriller i maven *SF*

Men jeg "tilhører" skam min elskede helt og fuldt :0)

Tusinde hilsner
Søs, som altså ligner en kat der har fået fløde lige nu *ihhh*

Fra : Peter Knutsen

Dato : 16-05-01 20:12

"jørgen nielsen" wrote:

> hej

Hej

> har det på samme måde, så sott hvis du ikke får nok, stiller jeg mig gerne
> til rådighed.

Bag i køen, makker!! Vi er mange der ikke tør indrømme at "Søs"
hyppigt optræder i vores våde drømme, og du må pænt vente til det
bliver din tur. (Og at hun så er sin ejer tro gør hende bare endnu
mere sexet)

--
Peter Knutsen

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-05-01 22:40

"Peter Knutsen" skrev

Hej Peter

> Bag i køen, makker!!

Hvilken kø?

Såvidt jeg ved, er det kun mig som har nulret hendes forfrosne
tæer. Hvis der er en kø, starter den i Århus, bag mig.

> Vi er mange der ikke tør indrømme at "Søs" hyppigt optræder i
> vores våde drømme,

Uha, den var værre. Det har jeg da vistnok skrevet til hende et
par gange.

> Og at hun så er sin ejer tro gør hende bare endnu mere sexet

Aj altså, hvor er du strenge. Du får det til at lyde som hunde/
hundeejere.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Sott

Dato : 17-05-01 07:22

Hej, søde Peder :0)

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Såvidt jeg ved, er det kun mig som har nulret hendes forfrosne
> tæer. Hvis der er en kø, starter den i Århus, bag mig.

Det var altså også vidunderligt *SS*

> Uha, den var værre. Det har jeg da vistnok skrevet til hende et
> par gange.

*SSS*
Du har altid været dejlig ;0)

> Aj altså, hvor er du strenge. Du får det til at lyde som hunde/
> hundeejere.

Det ved Peter godt, at jeg kan lide - så det er helt fint.
Jeg vil gerne ejes, besiddes - det bringer min indre "lille-pige" frem,
giver mig lyst til at være min mands kvinde.

Åhh...

Knus til dig, Peder
(og så ikke flere fjollede indlæg, hvor du beskriver dig selv lident
flatterende, vel? - Du ved godt, at du ser godt ud, er dejlig at være sammen
med og kan give en snaksalig kvinde tilbage på hendes ordskvalder - hvilket
er en ganske brugbar egenskab *G*)

Søs

Fra : Peter Knutsen

Dato : 17-05-01 15:30

Sott wrote:

> Hej, søde Peder :0)
>
> "Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Det ved Peter godt, at jeg kan lide - så det er helt fint.

Ja og det var heller ikke nedladende ment. Kedeligt at Peder misforstod
det.

> Jeg vil gerne ejes, besiddes - det bringer min indre "lille-pige" frem,
> giver mig lyst til at være min mands kvinde.

Ja og så bestemmer du jo heldigvis selv hvem du vil ejes af og
hvor længe. Peders sammenligning med en hund er ganske tynd.

--
Peter Knutsen

Fra : Sott

Dato : 17-05-01 07:14

Hej Peter :0)

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hyppigt optræder i vores våde drømme, og du må pænt vente til det
> bliver din tur. (Og at hun så er sin ejer tro gør hende bare endnu

Uhh, altså... jeg sidder og føler mig helt rødmende og beæret og ...og...
åhhh...

Knus fra en meget smigret
Søs, som ikke tror på "vejrguderne" mere - idag skinner solen altså lige
meget hvordan der ser ud, uden for mit vindue *SS*

Fra : Peter Knutsen

Dato : 17-05-01 15:29

Sott wrote:

> Hej Peter :0)

Hej

> "Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

> Uhh, altså... jeg sidder og føler mig helt rødmende og beæret og ...og...
> åhhh...

Over det jeg skrev, eller over det ham den anden skrev?

> Knus fra en meget smigret

Det var da også meningen

Fra : Sott

Dato : 17-05-01 16:38

Hej Peter :0)

> Over det jeg skrev, eller over det ham den anden skrev?

Altså... øhmm... det _du_ skrev *S*

> Det var da også meningen

*stort smil*

Søs