Andet multimedie
Dias scanning
Fra : Axel Brøndum Christe~

Dato : 05-09-04 21:32

Jeg har mange dias som jeg kunne ønske scannet til computeren.
Efterlyser gode scannere.
mvh
abc

Fra : C.Stensgaard

Dato : 06-09-04 01:51

Kort og godt

Epson Perfection 4870 Photo - helt ny flatbed der mænger sig med rigtige
filmscannere - bare til en helt anden og fornuftig pris

--
Venlig hilsen
Claus Stensgaard

//Ved Reply - Husk at fjerne det danske bogstav og indsæt det rigtige

Fra : Lars Skou

Dato : 06-09-04 06:57

Jeg købte netop i fredags en HP 3770 i Bilka til kr. 789,-
Det er ikke verdens hurtigste, den løser opgaven strålende. Kvalitetsmæssigt
er billederne over forventning.
Der skal stadig korrigeres på de 35 år gamle familiebilleder, men det er
vist ikke scanneren det er galt med.
Det kommer til at tage lidt tid, men det gør ikke så meget.
Jeg omkring 300 dias, der skal scannes.
Den er udstyret med en diasscanner i låget, hvor man kan scanne såvel dias
som negativer.

Mvh
Lars

(Min normale edb-mand ville have kr. 1829,- for en tilsvarende scanner
;-( )

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 09-09-04 14:50

Lars Skou wrote:
> Jeg købte netop i fredags en HP 3770 i Bilka til kr. 789,-
Du kunne nu stadigvæk have sparet (lidt) penge ved at bruge
www.edbpriser.dk. Se selv:

Mht. til scannere så er emnet tit til debat i dk.fritid.foto. Se
bare følgende link: http://tinyurl.com/628pb

Lars

Fra : Palle

Dato : 09-09-04 14:52

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> skrev i en meddelelse
> Du kunne nu stadigvæk have sparet (lidt) penge ved at bruge
> www.edbpriser.dk. Se selv:

Ja, de jyder...